希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 1984
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 4 日  星期二   晴天


留家日 滿足 分類: 日常生活

今日剩係落街買送果時出過去,

成日都留響屋企!

起身已經點半,

整下野,睇下書,咁就四點,

整完個人,到五點幾落左樓下買送,

交學費、買野食俾媽、弟!

買完晒就返返上樓!

上下網,咁就一日,

打八號啦,擔心你地呀!

唔好出去玩啦!嘻!

不過呢打風無阻住我地二人世界!

記住聽日的約定呀my dear >3<!^^

2009 年 8 月 3 日  星期一   晴天


煲書............. 滿足 分類: 日常生活

今朝實在好早訓,又好早起身,

真係早睡早起啦!嘻^^

同小叉、babymsn到差ng多三點先off,

跟住兩響床度look再好耐先訓到一陣。

到五點幾就起左六身,

因為到六半要叫醒姨去返工,

所以我就無返訓,

叫醒完佢就再訓過,不過到八點就起左身!

整好佢屋企d野,整完個人,

食左小小野,睇埋大唐,

就出發lu,首先落左去新翠寄信,

跟住行左去打千秋,不過打唔夠五分鐘,

太陽伯伯就出黎同我say hi,

咁我就走路,無得玩..........

龜速行去港鐵站,實在太熱啦!

去到ntp,去左圖書館搵資料,

行到大會堂,見到一對情侶,

哈哈,我同小叉都油左甲甲!^^

去到圖書館,搵左一堆書,

不過最後都只係借左三本走!

借完就去食野,又係我等人!

今日食左個新野:鯖魚定食!

我覺得佢整得好好食,食完就返屋企啦!

返到去我就開始煲書,搵靈感!

煲左一本,開始有返d頭緒,

開始緊第二本,聽日應該可以睇晒,

應該對份功課會有幫助!

食完飯,就繼續睇,

跟住就出左去上網,咁就一日!

2009 年 8 月 2 日  星期日   晴天


食飯wif family 愉快 分類: 日常生活

今日成日響差ng多留響屋企,

到六點幾我先出門口,

因為今晚食果間野成日都要等好耐位,

咁我就做偉人去等啦!

我去到已經六點七,

拎完張飛,我都嚇左一跳,

我個no係97,點知個姐姐話果時先叫到28,

omg,我要等成..........,

咁我就一路同小叉(儀)sms,

到七點三度,ar姨佢地到左,

到大約七半,媽咪亦都黎到啦!

我等到呆晒,媽咪叫我去行個圈,

我上左一樓,去左行citysuper,

仲買左支好想買黎飲既果酒,

蜜桃乳酪果酒,雖然都ok,

不過都係伏特加果酒好飲d!

等到我唔多耐煩既時候,

藍毛先生就sms我,睇完之後,

我有d覺得今日咁問佢(sms的內容)好像不太好!

之後佢無覆我,我估佢太累訓左lu!

無幾耐都有位啦!

入到去就食飯,傾計。

到八半度散場,我就去左書局,

買左本書,講幼兒的,雖然日文,

同埋係過期雜誌,不過都有用!

歡迎好漢們借!^^

跟住我過返去搵ar姨,

跟住就搭車返去佢屋企啦,

返到去就收到sms,覆到隻手有小小痛!

攰就早d休息啦,唔好咁辛苦啦!

跟住就開始整下野,

整完就入左房上網、打blog,

支酒就快飲晒lu,雖然有d貴,

不過我下次會再買!我要同baby一齊飲!^^

p.s:聽日去打千秋,因為我唔知幾時先再返大圍啦!

朋友................ 愉快 分類: 未分類

最後都係忍唔住問左,

我就是不喜歡等及拖拖拉拉的感覺!

今朝三點度send左出去,

希望無嘈醒人啦!

見佢到晏晝都唔覆,所以決定send多個!

就係一個字咁多!總好過唔答!

朋友.........我當你一世朋友...........

永遠係朋友有時會仲好!

感恩我有你地幾個真摯既好朋友!

小叉、baby、藍毛、mandy、沁姐、joan,

你地唔好離開我ar!

2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


我好唔開心ar! 鬱悶 分類: 日常生活

今日聽左ar叉(儀)話,

要盡量放鬆自己,令自己可以開心d!

原本一直都無事,我照常整好個人先,

因為媽話想出去飲茶,順路去入銀行,

咁我就準備好晒等佢!

跟住隔左陣,鞋鋪打黎話有貨返,

咁佢就決定飲完茶就順路去埋!

不過我都唔知自己呢幾日做乜,

唔想講野,唔想同人溝通,

剩係想對住部電話sms+聽歌,

呢兩日成日都煩住小叉,我都覺得自己有d衰!

仲有就係呢排我一聽到兩個人把聲,

就好想發脾氣,一個係我媽、另一個係.............

其實我媽好錫我、好好人,

不過佢呢排成日無理取鬧,我覺得好辛苦,

日日都好頭痛,但我又唔知點同佢講好!

跟住就變成依家唔想講野!

飲茶果時又借野鬧,佢又發脾氣,

行去搭馬鐵果時,又同我講細佬的問題,

既然你自己都有決定,問我又有甚麼用?

問完又鬧,我決定唔講野,剩係聽歌,

佢又鬧我唔聽佢講野,想點姐?

我自己都好多野要煩ar,我都好辛苦,

但係鬧人、發脾氣解決唔到問題!

我覺得好辛苦,真係好想搵人借個搏頭俾我攬住喊!

我又唔想再煩到小叉同baby,因為佢地呢排真係幫助我好多!

陪完媽拎鞋,就去左買送,

跟住就返屋企啦!

p.s我好想去apm行街ar!

好掛住小叉、baby、仲有............

你地快d plan 日期ar,個美麗既沙灘等緊我地嫁!^^