今日聽左ar叉(儀)話,
要盡量放鬆自己,令自己可以開心d!
原本一直都無事,我照常整好個人先,
因為媽話想出去飲茶,順路去入銀行,
咁我就準備好晒等佢!
跟住隔左陣,鞋鋪打黎話有貨返,
咁佢就決定飲完茶就順路去埋!
不過我都唔知自己呢幾日做乜,
唔想講野,唔想同人溝通,
剩係想對住部電話sms+聽歌,
呢兩日成日都煩住小叉,我都覺得自己有d衰!
仲有就係呢排我一聽到兩個人把聲,
就好想發脾氣,一個係我媽、另一個係.............
其實我媽好錫我、好好人,
不過佢呢排成日無理取鬧,我覺得好辛苦,
日日都好頭痛,但我又唔知點同佢講好!
跟住就變成依家唔想講野!
飲茶果時又借野鬧,佢又發脾氣,
行去搭馬鐵果時,又同我講細佬的問題,
既然你自己都有決定,問我又有甚麼用?
問完又鬧,我決定唔講野,剩係聽歌,
佢又鬧我唔聽佢講野,想點姐?
我自己都好多野要煩ar,我都好辛苦,
但係鬧人、發脾氣解決唔到問題!
我覺得好辛苦,真係好想搵人借個搏頭俾我攬住喊!
我又唔想再煩到小叉同baby,因為佢地呢排真係幫助我好多!
陪完媽拎鞋,就去左買送,
跟住就返屋企啦!
p.s我好想去apm行街ar!
好掛住小叉、baby、仲有............
你地快d plan 日期ar,個美麗既沙灘等緊我地嫁!^^ |