今朝返八半,
由於同baby講電話講到四點既關係,
由驚自己會唔知醒,
所以我部電話05:55分我就醒左!
咁我就打埋去叫醒藍先生啦!
因為佢琴晚話佢今日都係返八半。
點知我打過去,佢仲未起身!
仲話一齊返學!d人真係............
咁有咁多時間整野,d速度可以慢好多!
行緊落去火鐵站果陣sms佢,
點知無人應,咁咪諗佢聽唔到電話,
好衰呀,新翠果邊條自動電梯壞左ar!
要人行樓梯!已經唔夠訓嫁啦!><
去到火鐵站07:50,比平日遲左小小!
不過我都係果個時間到。
我地四個又一齊行返上去,
去到三樓又係分開既時候><。
今日LK無返,由may ng 上,
諗住無人管啦,個個都著得over左,
點知佢今日睇我地著成點,omg
算啦,都無咩所謂!
一到break,我地打電話去check!
我第一個打通,pass 左!超開心!
跟住佢地都打通晒,我地全部都pass!
唔知前幼稚園教師會點呢?!
上堂果時,其實我都唔係好留心,
剩係響度sms,不過又答到ms問題!
都唔錯啦^^
上LL堂果時,我地整左個心測俾男仔玩。
上完堂,幫LL執完野,
就落左攀石場,老豆叫我地幫手揀相做poster,
不過我唔識欣賞,無張睇得上眼。
不過有兩張相真係........佢同老母既合照真係............
佢兩個真係有路,我地個個睇完都笑!
佢地睇返到笑到爆肚啦!哈哈!
等埋冬瓜返黎,我地就走人去拎證書啦!
藍先生都join埋我地,不過其實佢跟埋我地去做乜呢?!
我地去左FW食M記,我有d野買,
同佢地分開左一陣,上去既時候見到ar姨,
佢岩岩食完飯,打算行陣街。
講左幾句我就走左啦,上到去,佢地等埋我先買,
藍先生同baby去拎野,咁我就成機調位,
張椅子好唔舒服,還是留給男士坐!嘻
跟住我地玩食薯條、拍照。
冬瓜都過左黎,佢有野問我地。
不到三點度,佢走先,返去上堂,
我地前後腳走,出發去拎證書!
我地響車度係咁玩,好開心呀!
去到,我地係咁影相,好彩有藍先生響度!
攪點晒就出發去CWB,往世貿出去了!
我地去左擲彩虹,擲左27支筆、4隻熊仔、9粒糖、2塊旺旺。
咁就用左50蚊,不過好開心,
擲完去左打機,我都係睇人打,無咩興趣打!
六點幾度走人,響金鐘轉車就分開兩堆人,
三個住ST既係咁傾計,跟住仲去左LP行左個圈,
我同小叉一齊返屋企,返到去好累,
飲左碗湯,就算,到十點三度走返TW。
我要幫baby拎返部腦,佢留左響藍先生度!
我響藍先生樓下等左差唔多10分鐘,
sms佢又唔覆,終於我忍唔住打俾佢,
原來佢響m記,佢打緊野,
咁我就坐響m記等左佢差唔多半個鐘!
其實我好嬲嫁,不過佢似乎唔知囉!
佢執好野就走左啦,應該係話我唔鍾意人咁樣望住我,
所以我開口問佢係咪趕時間,之後叫佢走先!
去左搭的士,因為真係太累了,
返到去,同小叉and baby傾左陣電話,
因為我由輕癲癇進入重癲癇既狀態,
所以收線訓教教lu! |