希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 5
累積人氣: 2001
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 24 日  星期四   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 寧靜的時候

請輸入瀏覽密碼:  
唱K+行街街^^ 滿足 分類: 好朋友聯誼

今日班車車遲左小小,

所以差唔多搭二三先到九龍塘,

要小叉和baby久候了,sorry!

我地一齊行返上去,一路上又是同一個的話題。

返到課室,老師未到,仲有小小時間,

我地就去左趟洗手間,整理下儀容先返入去。

其實呢堂都無咩心機聽書,

個心已經飛左出去啦,今日個去唱k ar!

因為LK既關係,所以上小左兩個鐘,有成三個鐘lunch,

咁我地諗住放學就走人,點知藍生響十點幾話返緊黎,

於是放左就去場度搵埋佢去,等左陣先有車,

佢唱埋d歌真係.........不過都幾好聽!

唱完我地就行返返學校,用左三個字度。

上徐太堂,又教具玩,不過我訓左陣!

俾佢現左!><下堂一定唔可以啦!

落左堂就去左行街街,小叉無去到,

佢約左華哥!剩係行,我覺得自己好似唔應該響度咁!

無目的咁行,到差唔多七點,我地三個就行去火車站走人。

藍生陪埋baby去TSW,

我就自己一個搭返TW 食飯。

餐飯唔好提,原本有人陪我食野嫁,

點知佢有d事,無出到黎,最後我無食野就返左屋企啦!

今日有小小累,早d訓先!

2009 年 9 月 22 日  星期二   晴天


放假+留家日 開心 分類: DIY 食物篇~^^

    今日唔駛返學,咁就訓到成點先起身!

正呀,好快就無得咁嘆啦!

實習等緊我啦,唉!

不過實習後又係一條好漢!^^

起身之後,就無停手咁整野。

到三點幾度,就開始整野食。

今次整曲奇餅,第一次整,

都算成功既,味道我都覺得ok!

入爐啦^^,好緊張呀,我好驚會整"窿"!

第一盤,失敗了!超"窿" ><

之後好彩有ada教我,先好d!

之後幾盤的製成品:

 呢d全部都可以食得嫁!好開心ar^^

今次一共整左24塊,有4塊棄了,有2塊我食左,

留左6塊俾屋企人,聽日會帶12塊返學,

希望有人肯做白老鼠試下啦!

整好晒d曲奇已經五點幾,

趕住返去買送煮飯,返到樓下六點鐘。

今晚煮左三個送,有細佬最鍾意既粟米魚,

仲有蒜容雞翼同灼雜瓜。

包左個飯盒,因為有飯送多。

係咁同小叉sms,講某人的事!

笑死我啦!我笑到肚都痛埋,

我諗如果我地用電話傾或面對面講,

我會笑到面容扭曲!哈哈!

洗埋晒d野,到十半我就返返過姨度,

返到去都十一點幾!

同小叉、baby講左陣電話,

玩左陣電腦就訓教教啦!

2009 年 9 月 21 日  星期一   晴天


拎證書!^^ 開心 分類: 好朋友聯誼

今朝返八半,

由於同baby講電話講到四點既關係,

由驚自己會唔知醒,

所以我部電話05:55分我就醒左!

咁我就打埋去叫醒藍先生啦!

因為佢琴晚話佢今日都係返八半。

點知我打過去,佢仲未起身!

仲話一齊返學!d人真係............

咁有咁多時間整野,d速度可以慢好多!

行緊落去火鐵站果陣sms佢,

點知無人應,咁咪諗佢聽唔到電話,

好衰呀,新翠果邊條自動電梯壞左ar!

要人行樓梯!已經唔夠訓嫁啦!><

去到火鐵站07:50,比平日遲左小小!

不過我都係果個時間到。

我地四個又一齊行返上去,

去到三樓又係分開既時候><。

今日LK無返,由may ng 上,

諗住無人管啦,個個都著得over左,

點知佢今日睇我地著成點,omg

算啦,都無咩所謂!

一到break,我地打電話去check!

我第一個打通,pass 左!超開心!

跟住佢地都打通晒,我地全部都pass!

唔知前幼稚園教師會點呢?!

上堂果時,其實我都唔係好留心,

剩係響度sms,不過又答到ms問題!

都唔錯啦^^

上LL堂果時,我地整左個心測俾男仔玩。

上完堂,幫LL執完野,

就落左攀石場,老豆叫我地幫手揀相做poster,

不過我唔識欣賞,無張睇得上眼。

不過有兩張相真係........佢同老母既合照真係............

佢兩個真係有路,我地個個睇完都笑!

佢地睇返到笑到爆肚啦!哈哈!

等埋冬瓜返黎,我地就走人去拎證書啦!

藍先生都join埋我地,不過其實佢跟埋我地去做乜呢?!

我地去左FW食M記,我有d野買,

同佢地分開左一陣,上去既時候見到ar姨,

佢岩岩食完飯,打算行陣街。

講左幾句我就走左啦,上到去,佢地等埋我先買,

藍先生同baby去拎野,咁我就成機調位,

張椅子好唔舒服,還是留給男士坐!嘻

跟住我地玩食薯條、拍照。

冬瓜都過左黎,佢有野問我地。

不到三點度,佢走先,返去上堂,

我地前後腳走,出發去拎證書!

我地響車度係咁玩,好開心呀!

去到,我地係咁影相,好彩有藍先生響度!

攪點晒就出發去CWB,往世貿出去了!

我地去左擲彩虹,擲左27支筆、4隻熊仔、9粒糖、2塊旺旺。

咁就用左50蚊,不過好開心,

擲完去左打機,我都係睇人打,無咩興趣打!

六點幾度走人,響金鐘轉車就分開兩堆人,

三個住ST既係咁傾計,跟住仲去左LP行左個圈,

我同小叉一齊返屋企,返到去好累,

飲左碗湯,就算,到十點三度走返TW。

我要幫baby拎返部腦,佢留左響藍先生度!

我響藍先生樓下等左差唔多10分鐘,

sms佢又唔覆,終於我忍唔住打俾佢,

原來佢響m記,佢打緊野,

咁我就坐響m記等左佢差唔多半個鐘!

其實我好嬲嫁,不過佢似乎唔知囉!

佢執好野就走左啦,應該係話我唔鍾意人咁樣望住我,

所以我開口問佢係咪趕時間,之後叫佢走先!

去左搭的士,因為真係太累了,

返到去,同小叉and baby傾左陣電話,

因為我由輕癲癇進入重癲癇既狀態,

所以收線訓教教lu!

2009 年 9 月 19 日  星期六   晴天


行街@青衣城 滿足 分類: 日常生活

今日都算訓得唔錯既一日,

無乜點醒,到十點幾先起身,

不過都係有小小累,再訓到十二點幾先起身,

之後就開始做家務啦,

難得放假,當然要整好間屋啦!

首先就係洗衫、燙衫、摺衫,

跟住拖地、執床、執廳,

跟住就食左小小野,

同baby msn左一陣,沖埋涼就出街lu!

今日去青衣城,剩係行行行,

都有收獲既,買左條紫色裙、膠膠,

仲有件衫好鍾意嫁,不過到最後我都係無買到!

不過影左相,遲d post 返。

睇衫果時見到個同學仔hebe,

原來佢響果度做sale!

去左食烏冬,好好味呀!

九點鐘走人,搭港鐵。

返到屋企十點度,無乜朋友響度,

晏d又開始傾計!嘻^^

好掛住你地呀,快d on la!^^