希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 12
累積人氣: 1995
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 21 日  星期五   晴天


四友們聚會 開心 分類: 好朋友聯誼

2000-2001 5M班
2001-2002 6M班
就係呢兩年,讓我認識到你地!
小學既時候人緣真的好差,
朋友都唔多個,係被流放、杯葛的一族!
到五、六年級,就係自己一d小小既改變,
遇到人生中其中四個知己!
畢業後,我發現左一樣野,
原來我同恩六年都同一班,
但我地居然響呢兩年先變成gd fd!^^
感恩遇到你地,雖然我無同你地一齊升返原校,
不過就係因為去左另一個新環境,
我個人變得開朗、活潑左!
雖然響cc既五年生活好短暫,
不過亦係見證住我成長既地方!
縱使人緣也不是太好,
不過亦令我遇到幾個朋友,
依家已聯絡不多了,或許是我記仇,
以及覺得自己和她們的距離太遠吧!
mandy的觀察力不差,
說出以往在IHMS時期的我,
從來無人會察覺到,哪時候,
我真的覺得很難過,
每日都在逃避,可能年紀細既小朋友無機心,
所以每到小息我都會同佢地一齊玩!
亦係我響小學得到快樂既時候!

闊別差不多兩年,期間發生了很多事!
你們三個一起升上預科,
而我就去了讀高級文憑,
回想起,我在四個入面成續是最差一個呢!><
會考後見過一次後,
今次正正式式聚啦!
這次感覺到我們都長大了,
個個都為著自己既理想、明天而努力!
雖然我地入面只有一個可以直接升到大學,
不過我相信只要肯努力,
我地大家都可以升上去,
當然條路會長d,
不過努力是不會白費的,
我深信沒有事可以難到我地!

唔知你地信唔信相由心生!
我地四個個樣都無甩點變,
沁由小學的小丸子、中學時期的長直髮,今日變左短頭髮,
還是哪樣的純真!或者係因為佢預科轉左過女校既關係,
睇每件事同我地有d唔同!
恩到依家都係俾我一種好純既感覺,
由細到大佢都係最高果個,
打扮亦較私文、成熟!
今日佢俾我既感覺係一個老師,不過依然好親切!
mandy 小學時期既最好朋友,
到今日我仲好記得佢跌左落M班既失落樣!
"你咪想知邊個考全級91?果個就係我!",
唔知你仲記唔記得呢句說話呢?
你係最維護我果個,亦會教訓我既一個!
仲有就係不停升高果個!哈!
由以前既短頭髮、一時時戴眼鏡、中等既個子,
變成依家既長頭髮、戴眼鏡、高高的成功人士模樣,
不過樣子還是沒有變!
說真的,我發現我們四個的樣子並沒有太大的轉變,
性格就變了小許,或許已不再是以往的小孩子,
看事物的觀點與角度也有點不同吧!
唯一沒有變的,就是你們還是和以往一樣的純品吧,
除我以外!嘻!
我又變成怎樣呢?
不如將你們的感覺寫在各自的blog子中吧!^^

今日見面的時間過得很快,
恩要學琴的關係,差不多二時就先走了,
而沁亦約了姐姐的關係,約三時多亦先走了
只剩下我和mandy,
今日的活動不多,
午膳+聊天,不過由於很久沒見面的關係,
只是聊天都是一件樂事,
不過沒有拍照確實有點可惜!
不要緊,我們還有很多的時間可以聚嘛!
不如下次攪唱K吧!
雖然在學業方面和你們有很大的距離,
不過我們仍有很多的話題呢!
期待下次的活動!^^
我們不再是三友,而是四友呢!
因為要加埋我呀!

2009 年 8 月 20 日  星期四   晴天


見工、返學、跳舞 疲倦 分類: 日常生活

今朝由藍先生morning call我,

點知遲左半個鐘,好緊ar!

最後去到慈雲山都遲左小小,

不過由於見既人太多,

我都唔抱太大期望!

等就好耐,見就大約十分鐘度,

之後我就返學校啦,

返到去都十二點幾一點,

抖左陣就去左換衫,

換完坐左陣就見到班男人,

hi完就繼續我既工作,

隔左陣藍行左個黎傾左兩個,

佢都走人啦!

咁我就繼續做左陣功課,

就決定去搵下老師傾計,

去到豬豬房,哈哈,豬豬嚇親d老師呀!

傾左陣就出左門口,講左好多野,

個人鬆左d,之後豬豬仲請我飲冰極!

好開心呀,到差唔多四點,我就去左lb,

借多左三本書,愈來愈有頭緒做好份功課!

做左陣之後,五點返返落樓下,

搵資料到五點半就走人,

今晚要跳舞呀!

早左好多到,我餵飽晒d蚊蚊,

佢地肯定好耐無食野啦,

一見到我就係咁飛過黎,

好明顯o型既人就唔好去啦,

我唔野蚊都咁><

企左半個鐘,其實我早到三個字,

個fd黎左,咁就去跳啦!

好好玩,雖然好攰同有小小難,

不過我知道無野係難到我,

我唔會放棄,我會努力嫁!

跳完落左ntp,最後返到大圍先買野食。

頭先好嚇怖,爆燈膽,好得人驚!

你真係好關心我,放心喎,小事黎姐,

唔駛擔心!^^你記住要快d休息啦,

練左半日,實攰死左,我唔嘈你啦^^,

你聽日先搵我啦,我幫到實幫你!

其實我都好攰,我都係早d訓先!

thx 儀、yenmy、藍毛。

見工 & @ scl 滿足 分類: 日常生活

哈哈!現在身處李惠利!

一見完工就返左去!

因為屋企又無人,無人會我,

所以就周圍去,搵個地做下野!

我都唔想份功課拖咁耐!

我要加把勁ar!

各位好漢請加油努力呀!^^

2009 年 8 月 19 日  星期三   晴天


練習?同見工日 忿怒 分類: 日常生活

今日約左儀練習,

不過練完個包頭,就變左傾計xd!

同你一齊真好,無左個好朋友,

有返一個知己,這種感覺真好。

每次同儀一齊,咩都傾得一餐,

今日又傾哪個問題,我會俾空間同時間自己!

我地既距離有增無減,住得近真好,

打個電話,轉頭就見,有d似以前放學T呢!

我臨到你結婚果時我做咩啦,

如果你唔反對,我可唔可以做伴娘ar?嘻!

我要做ar儀個伴娘!yeah!

我會儲定錢做份大人情俾你!^^

到四點度返屋企,是關今日要去見工!

咁我就返左屋企換過套衫,執好野就出去!

三個字車程,好快!

到左,等連見,唔駛十分鐘,

有無攪錯,d時間唔岩就唔好叫人黎見啦,

浪費我的車錢、時間!

哼,好嬲ar!好彩有儀安慰!

傾左一個鐘電話,就搭車去ssp,

我要買條褲褲!四色揀了紅的,

可以同儀一對啦,好的話,下次買黑色!

返到屋企,媽d火無晒!woo!

大姨媽的威力非同小可!

可以令人d情緒大上大落!

我同儀都話第時唔會咁做!

食完飯,拎住好多野返姨家!

聽日要跳舞啦,唔可以遲到!

仲有聽日又要見工,希望見成啦!

唔係我出年就無收入啦!><

2009 年 8 月 18 日  星期二   晴天


回家、跳舞 滿足 分類: 日常生活

今日成日留左響姨家,

做左小小功課,

先返左屋企換鞋,再搭車落co,

點知我遲左,架小巴又半個鐘先一架,

大件事,遲大到,

咁個fd打黎,咁就決定取消!

星四先開始!去左co、ycd m記,

無我想要的顏色,咁就出左去ntp,

都無,自己行左陣街,

去左買新記事簿,

琴日又唔買,唔知自己做乜!

跟住食完din就返屋企。

上下網,整下部電腦,

就訓教教豬啦!