2000-2001 5M班
2001-2002 6M班
就係呢兩年,讓我認識到你地!
小學既時候人緣真的好差,
朋友都唔多個,係被流放、杯葛的一族!
到五、六年級,就係自己一d小小既改變,
遇到人生中其中四個知己!
畢業後,我發現左一樣野,
原來我同恩六年都同一班,
但我地居然響呢兩年先變成gd fd!^^
感恩遇到你地,雖然我無同你地一齊升返原校,
不過就係因為去左另一個新環境,
我個人變得開朗、活潑左!
雖然響cc既五年生活好短暫,
不過亦係見證住我成長既地方!
縱使人緣也不是太好,
不過亦令我遇到幾個朋友,
依家已聯絡不多了,或許是我記仇,
以及覺得自己和她們的距離太遠吧!
mandy的觀察力不差,
說出以往在IHMS時期的我,
從來無人會察覺到,哪時候,
我真的覺得很難過,
每日都在逃避,可能年紀細既小朋友無機心,
所以每到小息我都會同佢地一齊玩!
亦係我響小學得到快樂既時候!
闊別差不多兩年,期間發生了很多事!
你們三個一起升上預科,
而我就去了讀高級文憑,
回想起,我在四個入面成續是最差一個呢!><
會考後見過一次後,
今次正正式式聚啦!
這次感覺到我們都長大了,
個個都為著自己既理想、明天而努力!
雖然我地入面只有一個可以直接升到大學,
不過我相信只要肯努力,
我地大家都可以升上去,
當然條路會長d,
不過努力是不會白費的,
我深信沒有事可以難到我地!
唔知你地信唔信相由心生!
我地四個個樣都無甩點變,
沁由小學的小丸子、中學時期的長直髮,今日變左短頭髮,
還是哪樣的純真!或者係因為佢預科轉左過女校既關係,
睇每件事同我地有d唔同!
恩到依家都係俾我一種好純既感覺,
由細到大佢都係最高果個,
打扮亦較私文、成熟!
今日佢俾我既感覺係一個老師,不過依然好親切!
mandy 小學時期既最好朋友,
到今日我仲好記得佢跌左落M班既失落樣!
"你咪想知邊個考全級91?果個就係我!",
唔知你仲記唔記得呢句說話呢?
你係最維護我果個,亦會教訓我既一個!
仲有就係不停升高果個!哈!
由以前既短頭髮、一時時戴眼鏡、中等既個子,
變成依家既長頭髮、戴眼鏡、高高的成功人士模樣,
不過樣子還是沒有變!
說真的,我發現我們四個的樣子並沒有太大的轉變,
性格就變了小許,或許已不再是以往的小孩子,
看事物的觀點與角度也有點不同吧!
唯一沒有變的,就是你們還是和以往一樣的純品吧,
除我以外!嘻!
我又變成怎樣呢?
不如將你們的感覺寫在各自的blog子中吧!^^
今日見面的時間過得很快,
恩要學琴的關係,差不多二時就先走了,
而沁亦約了姐姐的關係,約三時多亦先走了
只剩下我和mandy,
今日的活動不多,
午膳+聊天,不過由於很久沒見面的關係,
只是聊天都是一件樂事,
不過沒有拍照確實有點可惜!
不要緊,我們還有很多的時間可以聚嘛!
不如下次攪唱K吧!
雖然在學業方面和你們有很大的距離,
不過我們仍有很多的話題呢!
期待下次的活動!^^
我們不再是三友,而是四友呢!
因為要加埋我呀!
|