今朝打算早d起身,做下功課,
溫下書咁,點知到十點都仲係連身都起唔到,
一郁就好暈,wingwing地咁,
個感覺好得意,周圍d野都轉下轉下咁,哈!
見咁既情況,就再訓下先,訓到十二點幾,
可以郁到啦,不過都仲有小小暈,
勉強扶住d野可以行到出房,不過都係軟乃乃!
到一點度終於可以回復正常,
當然都係無乜力啦,不過都要整野啦。
整左個杯面食,跟住就同親愛既小叉sms,
baby煲粥,仲有小豬msn。
小叉又要上去睇牙齒了,所以今日有空都無得T,
好彩無同佢講,唔係佢會好失望呢。
同baby煲左個幾鐘粥,又係講返近排的話題。
同小豬講左幾句就無講。
今日上fc bk,發現某人上過去,又話電腦壞左?!
咁baby就話佢可能去網吧,ng理lu,不關我的事!哈哈。
到五點度出發回家,去左一轉大圍,
跟住搭車進去,屋企無人,
msn左一陣就打埋份會議記錄俾人,
費事人地又搵baby追我交野啦,搭上搭好煩嘛!
整完野阿母打俾我,補小六,希望得啦!
跟住阿娘打返黎,佢開完會,叫落樓下食,
咁七點幾八點度就落左樓下間新野度食,
食完就返返上去,都九點lu,
阿娘唔係好舒服,所以我整飯俾豆豆,
整完等阿娘無事,就返去啦。
今日搵返領洗條鍊,不過變晒色,
諗住叫藍生幫我整過條,俾返錢佢,
點知佢叫我自己買,咁算啦!
唉,幾時先儲夠錢呢?
p.s.小叉今日響ntp見到孤獨的藍生,
d人真係橙呀,等我默哀一秒啦!嘻嘻! |