希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 2
累積人氣: 1998
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 13 日  星期二   晴天


花嫁(真實版) 感動 分類: 日常生活

今晚花左d時間去睇花嫁,

好感動,我響度諗,如果我係個主角,

想唔想人地話俾自己知只剩返一個月命?

仲有就係剩返呢一個月會用黎做咩呢?

哈,原來我係會想人地講我知嫁,

因為我可以計劃最後一個月應該點過。

諗諗下發現,原來有一個人我會好想見到,

不過係邊個就唔講啦,嘻,

因為你地一定會估唔到佢係邊個既!keke

我應該會用呢段時間去做我想做既野,

送一本回憶錄俾每一個朋友同親愛既mami、dadi、細佬,

等佢地諗起我果陣都係開心既回憶!

去補救之前做錯過既野,完成所有欠人的承諾。

到最後一日,我會自己一個去我最鍾意既地方,

拎住最鍾意既jack簿,寫底我最想後既心願,

嘻嘻,睇完花嫁之後,有感而發寫既。

講返今日先,今日原本約左小叉去食早餐嫁,

不過身體不息呀,所以無去到,

跟住整好左個人之後,就出門口,

落去買實習文件夾,點知無貨,

算吧,搵晒d書局都無,就搭車返學啦。

返到九龍塘,去左FW搵ar姨拎野,

行左兩次,又要小叉久等了!

之後我地三個一齊返去,買得買文件夾,

算數聽日先交,早左一個鐘返去傾功課,

中獎要帶活動,不怕,有你地陪我!

之後上禮堂聽講座,完全無聽過咁。

等佢地交晒野之後,就落左下面,

有人攀到隻腳流血,竟然用咁既方法消毒,

你都係及格急救員,都唔知你點pass 個試!

之後我地一齊食珍多珠,麻煩了小豬幫忙拍照。

走人,和小叉去了SSP,買墨、手指同紙。

買完去左食糖水,跟住一齊返屋企。

順路搵埋佢間幼稚園,好正的學校,我地交換就好了!

車上,聊到一半,我重癲癇了,

訓到落車,mami唔舒服,落左樓下食,

試新野,都算唔錯,推介。

休息左一陣,我就返歸啦!

p.s.我好似中招了!omg><''

2009 年 10 月 12 日  星期一   雨天


Quiz..........見 MN..... 疲倦 分類: 日常生活

今日LL堂要Quiz,

之後要見MN,

好累,不打了!

2009 年 10 月 11 日  星期日   晴天


溫書 滿足 分類: 日常生活

聽日quiz,今日先溫,

今次大件事啦.........................

2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


暈佗佗................ 疲倦 分類: 日常生活

今朝打算早d起身,做下功課,

溫下書咁,點知到十點都仲係連身都起唔到,

一郁就好暈,wingwing地咁,

個感覺好得意,周圍d野都轉下轉下咁,哈!

見咁既情況,就再訓下先,訓到十二點幾,

可以郁到啦,不過都仲有小小暈,

勉強扶住d野可以行到出房,不過都係軟乃乃!

到一點度終於可以回復正常,

當然都係無乜力啦,不過都要整野啦。

整左個杯面食,跟住就同親愛既小叉sms,

baby煲粥,仲有小豬msn。

小叉又要上去睇牙齒了,所以今日有空都無得T,

好彩無同佢講,唔係佢會好失望呢。

同baby煲左個幾鐘粥,又係講返近排的話題。

同小豬講左幾句就無講。

今日上fc bk,發現某人上過去,又話電腦壞左?!

咁baby就話佢可能去網吧,ng理lu,不關我的事!哈哈。

到五點度出發回家,去左一轉大圍,

跟住搭車進去,屋企無人,

msn左一陣就打埋份會議記錄俾人,

費事人地又搵baby追我交野啦,搭上搭好煩嘛!

整完野阿母打俾我,補小六,希望得啦!

跟住阿娘打返黎,佢開完會,叫落樓下食,

咁七點幾八點度就落左樓下間新野度食,

食完就返返上去,都九點lu,

阿娘唔係好舒服,所以我整飯俾豆豆,

整完等阿娘無事,就返去啦。

今日搵返領洗條鍊,不過變晒色,

諗住叫藍生幫我整過條,俾返錢佢,

點知佢叫我自己買,咁算啦!

唉,幾時先儲夠錢呢?

p.s.小叉今日響ntp見到孤獨的藍生,

d人真係橙呀,等我默哀一秒啦!嘻嘻!

2009 年 10 月 9 日  星期五   晴天


重癲癇日 無奈 分類: 日常生活

今日成日重癲癇,

好漢們去睇戲,我無去,

一齊去ntp,我先走,

................