希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 2
累積人氣: 1967
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 5 日  星期一   晴天


開會+補課日 滿足 分類: 日常生活

今日係星期一,如常咁返學。

今朝原本想轉look ga,

不過我都覺得自己好恐怖,於是都係無整到。

不過就遲左好多出門口,所以搭小巴同埋自己行上去。

LK堂,異常地有聽小小書,

LL堂,以為小測,點知俾tips,

所以好留心,希望成績會不錯啦!

放學,幫LL收拾好後,就準備出發去FW lunch,

行緊去正門既時候,又撞到藍生,

哈,經常都係咁碰面,到最後都hi左句就走了。

去到豪宅區,見到冬瓜豬,

say hi後,就走人,我地三個女仔繼續前進。

陪完bb去入支票後,就上去food court la。

又係KFC,呢個月唔知第幾餐!唉><

食完就傾下計咁,咁就點十一,

要返去啦,今日要補返國慶的徐太堂。

搭的回去,返到去未開門,咁就響攀石場等,

藍生好好人,叫我地放低晒d袋,太好了!

之後就上兩個鐘,中間試過輕、重癲癇。

放早左小小,上去拎完notes又落返場。

三個女仔開局玩魔力喬,

玩左兩次,落敗了><繼續努力!

之後就開會了,我發現自己並不能融入他們,

畢竟我並不懂攀石,我只是一個秘(文)書,

一個不能協助他們的文書,但其實我已經盡力了!

我想得到你地既支持、認同,因為我只是第一次擔任這類型的工作。

這你們多多提點、支持一下我吧!

開會的內容其實只有三點,不過就講了一個半小時,

因為中間他們講了很多與攀石有關的東西,

可惜我並聽不懂,只能用筆記下談話內容。

開完會後,就收拾了,不知是否我又再次失言,

冬瓜嬲了我,我不知發生甚麼事,只知這他不理會我!

整好晒野就五個人一齊行落去,

中途他們分開了行,到站口又重遇,

不過他們沒有理會我們。

就這樣不歡而散,有點失落感!

p.s:聽日去見工,工錢不重要,只要有工作已很好了!

2009 年 10 月 3 日  星期六   晴天


中秋節快樂ar! 滿足 分類: 日常生活

中秋節快樂呀,哈,

原來已經係第十九年過中秋節,

我發現中秋節既正日同後一日,

我都係同屋企人過,或者話留響屋企吧!

唔知第二十年既中秋節會唔會有轉變呢?

今朝借左部腦俾藍生,其實我有諗過應唔應該咁做!

不過佢要整野,算啦,咁就借俾佢啦!

俾完就走左返屋企啦!

去左幫媽咪買野,點知無貨,

咁就搭馬鐵返屋企。

坐左幾個鐘,出去WTS,中秋din wif 舅父一家。

個部長好唔點,個經理就好好多!

食完就返左上樓,之後就同表妹去左摩士公園玩,

玩左陣就返上去,食野,要應節嘛!

跟住到十二點幾就返屋企啦!

同babymsn、小叉sms左陣!

應該都差不多了!^^

其實我聽日好想去玩,不過我知都係無人會理我!

不如做功課算!

2009 年 10 月 2 日  星期五   晴天


輕癲癇的上堂日^^ 開心 分類: 日常生活

今日上五個鐘LK堂,當然又係hea住上啦!

由於琴日有兩個人黎左既關係,

所以今朝一齊返學,比平日遲左好多先出門口囉!

仲有就係baby話暈嫁嘛,

點知最後都係搭火鐵,咁就早點出門口!

害得我親愛的小叉呆等了!

LK堂,明顯地鬆散了,內外都在放假的狀態!

由於琴日訓得太好既關係,

在第一個break (食完個豐富早餐後),就係咁訓!

講返第一個break,落左去食早點,

完全超晒標,omg努力的成果會不會不見了?!

上到去望望個鐘,半個鐘,一個break半個鐘,

太正了,仲要響星五上,正爆!

上到去完全係輕癲癇的狀態,無咩心機,

望下其他人,睇報紙既睇報紙、訓教既訓教、打機既大機,

各式其式,基本上d ppt仲要無晒中文抄,

個個都...........嘻嘻,所以最愛星期五!

第二個break響討論完放,十分鐘又變.............

跟住我已經頂唔順,由輕癲癇變成重癲癇的狀態!

訓得甜甜既時候,MN進來了,各人都即刻變樣!

我都被人拍醒了,多謝你呀小叉!

不過佢好快又走左!謝天謝地!

跟住又繼續重癲癇,訓到連放break都唔知!

第三個break後,佢叫人翻譯!

無啦啦叫我:奧dad lee ya,第三個pt呢?

我即刻醒晒,好彩小叉提我講到邊,一見到三個key words就講左"搵資料",

哈哈,竟然岩wo!小叉同baby都贊我!好開心!

訓練有素,所以一叫就醒!嘻!

LK超左勁耐先落下一科,點知果科又係傾野!

好悶呀,三組都係同一樣野!

咁又用左半個鐘,好兒禧咁就放學,

落左攀石場等baby,之後同瓜瓜、oscar傾計,

到兩點度走人,落左去FW食野,

baby先走,佢約左bf,我地變成三人行。

去左食KFC,又係傾計同玩!

唔知瓜瓜係講真定講假,佢好似鍾意左bb,

omg,呢排bb實在太多桃花啦!

食完去左反斗玩,瓜瓜好攪笑!

跟住去左睇衫,之後就散場啦!

星期一見!同小叉一齊返屋企,

一路上又係我地最愛既傾計!

呢排都係傾同一個問題!

返到屋企,幫媽咪手拎完野,就返上去訓。

今晚做節呀,好開心呀!

食得好飽,有我最愛的墨魚片,正!

食完就返姨家啦。

2009 年 10 月 1 日  星期四   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 好朋友聯誼

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:軟飯王英文全名 )
2009 年 9 月 30 日  星期三   雨天


實習派位、落大雨日 傷心 分類: 日常生活

down , 去秀茂坪實習!

鳴鳴鳴!

今日好down不要找我!

夜晚整曲奇again 。

待續.......................