今日上五個鐘LK堂,當然又係hea住上啦!
由於琴日有兩個人黎左既關係,
所以今朝一齊返學,比平日遲左好多先出門口囉!
仲有就係baby話暈嫁嘛,
點知最後都係搭火鐵,咁就早點出門口!
害得我親愛的小叉呆等了!
LK堂,明顯地鬆散了,內外都在放假的狀態!
由於琴日訓得太好既關係,
在第一個break (食完個豐富早餐後),就係咁訓!
講返第一個break,落左去食早點,
完全超晒標,omg努力的成果會不會不見了?!
上到去望望個鐘,半個鐘,一個break半個鐘,
太正了,仲要響星五上,正爆!
上到去完全係輕癲癇的狀態,無咩心機,
望下其他人,睇報紙既睇報紙、訓教既訓教、打機既大機,
各式其式,基本上d ppt仲要無晒中文抄,
個個都...........嘻嘻,所以最愛星期五!
第二個break響討論完放,十分鐘又變.............
跟住我已經頂唔順,由輕癲癇變成重癲癇的狀態!
訓得甜甜既時候,MN進來了,各人都即刻變樣!
我都被人拍醒了,多謝你呀小叉!
不過佢好快又走左!謝天謝地!
跟住又繼續重癲癇,訓到連放break都唔知!
第三個break後,佢叫人翻譯!
無啦啦叫我:奧dad lee ya,第三個pt呢?
我即刻醒晒,好彩小叉提我講到邊,一見到三個key words就講左"搵資料",
哈哈,竟然岩wo!小叉同baby都贊我!好開心!
訓練有素,所以一叫就醒!嘻!
LK超左勁耐先落下一科,點知果科又係傾野!
好悶呀,三組都係同一樣野!
咁又用左半個鐘,好兒禧咁就放學,
落左攀石場等baby,之後同瓜瓜、oscar傾計,
到兩點度走人,落左去FW食野,
baby先走,佢約左bf,我地變成三人行。
去左食KFC,又係傾計同玩!
唔知瓜瓜係講真定講假,佢好似鍾意左bb,
omg,呢排bb實在太多桃花啦!
食完去左反斗玩,瓜瓜好攪笑!
跟住去左睇衫,之後就散場啦!
星期一見!同小叉一齊返屋企,
一路上又係我地最愛既傾計!
呢排都係傾同一個問題!
返到屋企,幫媽咪手拎完野,就返上去訓。
今晚做節呀,好開心呀!
食得好飽,有我最愛的墨魚片,正!
食完就返姨家啦。 |