今朝一早就俾姨嘈醒左,
因為個整洗衣機既哥哥將由兩點變成十點九到!
但姨打俾我果時已經十點正!
我仲要洗頭沖涼嫁嘛!
個人十半就到左,好彩今日整到搭五就整好晒!呼~
佢整左半個鐘度就走人,
咁又三百五蚊.............
好彩不是我出!
我就整下間屋,收拾下,
睇左陣電視,到十二點七就出門口,
去接我親愛既小叉!^^
我遲左小小呢,
因為要去買東東嘛!
我地今日既服飾好似ar!
不過我臨臨下,原來我買唔切條長褲ar ><!
休息左一陣、上下網,跟住就開始練,
練練下先發現有好多細微既地方出錯!
咁我地就溫下書咁!
聽日會練多一次呢!
要加油ar!我地一定會及格ga!
到八點幾就走人啦,
我同佢落左樓下影相同送佢走。
我地影左成四個字相呢!
送完佢走,我就去左超市買野。
比錢果時如果我無認錯的話,
好似撞到個中學同學,
但他的名字...我忘記了。
之後我都行返上去,
返到姨家,吃過晚飯,
不知不覺間在sofa上訓著了,
訓了一個小時就訓左。
今晚要努力溫習呢!
係播,今日係情人節喎!
咪住八月點會係呀............
今日係七夕ar,中國情人節ar!
祝大家情人節快樂ar!
有情人既就希望你地會更加幸褔啦!
好似我咁無果d,希望你地快d搵到個
真正對自己好、錫自己既另一半啦!^^
仲有兩星期就開學啦,
唔知今年分班會點呢?
而我自己又會點呢?
點都好,要努力溫習同做功課!
加油ar希子,你要為住自己既理想進發! |