希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 7
累積人氣: 2003
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 27 日  星期四   晴天


練習1st aids & 分班 愉快 分類: 好朋友聯誼

由於屋企部冷氣機壞左,

所以暫時會進駐姨家(大圍)。

要等陪冷氣機整好先可以返屋企訓><

其實住響大圍都唔錯,

因為自由度大d,行落一條村有得打千秋,

幾點訓、食d乜都無人理!

不過就會悶d,因為有時姨不回家就得返我一個。

其實佢有無返去都無分別,

因為都是各自各做野!

夜晚日日都返大圍,但下晝就會返屋企。

今日準備出門口既時候,baby打來,

原來分班結果出左啦,無驚亦無喜,點解?

因為原班升囉,又要同一個唔負責任既同學一班!

好彩還有baby,我真希望這個分班結果與上年一樣,

第一次的是錯誤未作實,第二次才正確。

查完就出去啦,我約左小叉練1st aids,

到三點先去到><買了兩個蘋果,

小叉的媽媽很好客,好好人呢!

小叉的妹很可愛,不像哪麼大呢!

練到五點幾就走了,我要去買送呢!

食埋飯,又去左沖涼,第二次啦今日,

之後就返姨家啦!

今晚要溫晒本手冊呢!><

好漢們明晚的考試要加油ar!

我地一定會pass ga!^^

2009 年 8 月 26 日  星期三   晴天


練1st aids & 情人節快樂ar! 開心 分類: 好朋友聯誼

今朝一早就俾姨嘈醒左,
因為個整洗衣機既哥哥將由兩點變成十點九到!
但姨打俾我果時已經十點正!
我仲要洗頭沖涼嫁嘛!
個人十半就到左,好彩今日整到搭五就整好晒!呼~
佢整左半個鐘度就走人,
咁又三百五蚊.............
好彩不是我出!
我就整下間屋,收拾下,
睇左陣電視,到十二點七就出門口,
去接我親愛既小叉!^^
我遲左小小呢,
因為要去買東東嘛!
我地今日既服飾好似ar!
不過我臨臨下,原來我買唔切條長褲ar ><!
休息左一陣、上下網,跟住就開始練,
練練下先發現有好多細微既地方出錯!
咁我地就溫下書咁!
聽日會練多一次呢!
要加油ar!我地一定會及格ga!
到八點幾就走人啦,
我同佢落左樓下影相同送佢走。
我地影左成四個字相呢!
送完佢走,我就去左超市買野。
比錢果時如果我無認錯的話,
好似撞到個中學同學,
但他的名字...我忘記了。
之後我都行返上去,
返到姨家,吃過晚飯,
不知不覺間在sofa上訓著了,
訓了一個小時就訓左。
今晚要努力溫習呢!

係播,今日係情人節喎!
咪住八月點會係呀............
今日係七夕ar,中國情人節ar!
祝大家情人節快樂ar!
有情人既就希望你地會更加幸褔啦!
好似我咁無果d,希望你地快d搵到個
真正對自己好、錫自己既另一半啦!^^

仲有兩星期就開學啦,
唔知今年分班會點呢?
而我自己又會點呢?

點都好,要努力溫習同做功課!
加油ar希子,你要為住自己既理想進發!

2009 年 8 月 24 日  星期一   晴天


練習日(好漢們+藍毛) 愉快 分類: 好朋友聯誼

今日條好漢們+藍毛既練習日。

由於藍考過既關係,

咁我地就叫佢睇下我地有咩唔點啦,

好驚唔及格嘛!我地約左響樂富等,

行到半路返轉頭,因為我地唔記得買野。

第一次上人地屋企,唔可以只帶兩疏蕉去嘛!

其實第一次行上去既時候,我地四個掛住傾,

而藍又掛住行,結果我地發現佢唔見左,

打算行去叫咪既時候,佢就打黎,

哈,好"魚"ar,俾人見到我去問人野,

係咁笑人,哼....................

上到去點半鐘,不過抖完就響度玩左陣先正經練。

練晒所有基本野,不過就錯得好勁囉!omg!

練到三點度,佢地四個就砌磚啦,

又於本人完全不懂及眼訓既關係,

咁我就決定去教教豬啦!

不過訓訓下都落左去學,哈,學了一些基本工!

不用交學費呢,謝謝你呀小叉!

玩到六點幾,就打算落去食野,

不過我地無啦啦又響度玩,

woo~我地玩了不歡迎異性參與的遊戲!

哈哈,最得人驚係層層疊,

monmon訓上黎果刻我仲突然抖唔到氣添,

跟住好彩monmon起一起身,

我咳左幾下就無事!monmon真好人!

就住我呢!不過當baby上埋去,就大件事啦!

monmon撐不住,成個跌左落黎!

你地下次去camp都要玩呀!

玩玩下,我地叫埋藍毛一齊玩,

點知佢又唔肯玩喎,咁算啦,

你繼續做攝影師啦!哈!

玩到八點幾就叫m記食,九點度開飯,

無乜胃口,吃了幾口已想不吃,

不過唔食既話,今晚又會肚餓喎,

所以努力咁食完個包包,食左一些薯條,

就唔食啦,又係我第一個食完!=.=

食完就睇電視啦,到九半,我開聲話要走,

咁就開始收拾,由於姨突然不回家,

咁我就同小叉一齊走啦!yeah!

四個人一齊去搭港鐵,得一個去搭巴士,

其實monmon也是巴士的,

不過佢要陪baby,所以也和我們同路!

落到去每人一邊,因不同線嘛!

一去到我地就有車,由上車傾到落車,

都話嫁啦,我地總係有傾不完的話題!嘻!

轉巴士又繼續傾,哈哈,傾計的確係我地最愛的事!

同你地(好漢們)一齊真係好開心,

雖然唔知出年會點樣,不過我會好好珍惜呢一刻!

因為做朋友有今生無來世,我相信只有經得起考驗既友情,

先至會長久,我不敢保證往後的事,

不過呢一刻我知道如果我無左你地其中一個,

我真係會好唔開心!

好漢們黃艾玲一三一四!>3<

2009 年 8 月 23 日  星期日   晴天


家庭聚會------自助餐 分類: 日常生活

今日係補返姨生日的飯局,

罕有地食下晝囉!

咁今朝唔多願起身啦,不過要整下個人既關係,

唔想郁都要起身啦!整完十一半,

媽遲遲都未出到門口,最後我同細佬出去先。

我地迷路呢,好彩最後都去到!

d野好難食呀,完全係浪費金錢!哼!

姨又借野鬧人,聽說就快出現"歇斯底理"既情況!

討厭,這個家族只有大的能這樣,

小的只可任人擺布,做甚麼事都要經多重審批!

不要無啦啦搭住我,想我陪你地行街就出聲,

最後我作出了決擇,同媽咪、細佬走!

陪細佬去波鞋街,沒有收獲,

行到傻...................最後返返體x城,

有大量收獲囉!我見到套好靚既泳衣,

可惜要成三百蚊,見晒赤字啦,

點買姐,唯有睇緣份啦,下次再去而又有錢,

我知自己一定會買!買完都成七點,

響果頭食埋野,我決定返去姨家!

雖然得我一個!

飲左大半支酒,不過似飲橙汁多d!

不計四友,相信最fd一定係小叉!嘻!

同小叉玩電電到三點幾,佢就訓先!

我就繼續整溫習筆記同新記事簿!

因為上次個書包水浸,舊的已...............

整好已經五點零八分,咁就熄晒d野上床訓啦,

點知訓唔著,唔知碌左幾耐,先訓著,

我知結局就係唔知醒!哈!

2009 年 8 月 22 日  星期六   晴天


改野! 愉快 分類: 寧靜的時候

由於嚴重失眠的關係,

所以就整下個blog啦,

我覺得個背景好靚,

因為我好鍾意落雪同黑色、紫多!

不過就花左小小!

得閒就整下佢先!^^

首頁同日記果版係兩種唔同既感覺!

兩個都好鍾意!俾d意見我,好壞都收!^^