舊日返左ar姨度,
所以少有地星六都在大圍。
訓醒之後,媽話舅父返左黎,
咁就約左出去wts飲茶啦!
媽當然都係最後一個到!
我整好個人,整埋間屋先出都快過佢!
飲茶,閒話家常,沒有太多趣事,
表妹做唔駛d功課,
佢今次大獲啦,因為我媽出山,
仲有佢仲未做完功課就去街,
我媽用一道金牌招去返黎,哈哈!
嚇到佢傻左!
成日都響舅父度,食埋晚飯先走。
今日同皮蛋影左好多相,好開心!
不過因為可樂仔去了度假的關係,
我已經好耐無長時間接觸"狗"呢種生物,
所以我對腳腫晒,好彩敏感藥及時發揮藥效,
去緊小小腫,如果唔係,就又變豬腳啦!
今晚以海鮮為主,不過唔多好食!
最好笑係抄聖子居然會有隻..............
哈,個廚師真好人!
食完飯就散場,返到屋企攤左陣,
就努力去面對我的功課!
我好努力,希望比前兩年做得更好! |