| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 27 日 星期一  |
逃避你...............  |
分類: 歌........歌 |
容祖兒 ~ 逃避你
世界最遙遠的一種相距中
明明迷戀 然而又不知怎向你形容
呆想 只會越盼越凍
我怎麼可得到你認同 我不清楚 不太懂
世界最遙遠的一種相距中
明明情深 然而亦不敢親切地抱擁
呆等 感覺被我斷送
縱使看不清所愛面容 仍未敢伸出我手觸碰
* 逃避你 卻又期待我可跟你做情人
而用情的心可天昏地暗
逃避你 愛是遙又遠得很
而我始終不敢靠近 還是不相信能和你合襯 *
世界最遙遠的一種相距中
明明留戀 然而讓輾轉的掛念撲空
回憶 心里越載越重
卻不珍惜這一次重逢 我的思想像完全失控
Repeat *
如共你從沒開始 不會有終結
誰人在意 情在我心的深處不可以停止
Repeat *
|
2009 年 7 月 26 日 星期日  |
家庭聚會飲茶@ MOS  |
分類: 日常生活 |
今朝早ar媽打算約舅父飲茶,
點知佢趕住返澳門做野,
咁就打消念頭,留返屋企。
之後佢臨臨下就話叫埋ar姨同舅公飲茶,
好好彩呢次約得成,
咁就約兩半響MOS等。
點八度出門口,岩岩好兩半到,
吃了很小東東,都係傾計多!
飲完都四點幾,完本打算返屋企,
但係ar媽就想睇鞋,
咁我地就陪佢睇啦,到最後佢都買到對!^^
我就無收獲!
到七點度行完就去左YL食飯,
無乜胃口,打算唔食,
但係俾我見到d野,係螺c粉沙律,
咁我就叫左黎食啦!^^
食完野就搭車返屋企啦!
完左lu!
好期待書展之旅,暑假後1st見面^^! |
2009 年 7 月 25 日 星期六  |
曲髮~  |
分類: 日常生活 |
今日大部份時間都留左響屋企,
所以就執下野!
一起身飲完包維奶就開始整野啦!
一整就四粒鐘,
好勁呀我,清除左四大袋廢物,
原來有好多野買完都係無用過!
間中用下電腦聽歌、上網。
收拾完之後落左街兩次,
第一次將d垃圾清落去樓下既回收筒,
第二次就係去7仔換小丸子同拎報紙。
今日居然餓到無感覺,到五點先食第一餐!
哈,到十點再食第二餐,
兩餐食既野都係一樣!
見今日都無咩電視好睇,
咁又係玩頭髮既時間,
今日成把頭髮都整曲左,
原來曲髮都唔錯,不過我都係鍾意直髮多d!
開學前就要剪頭髮啦,
好唔捨得d頭毛!>< |
2009 年 7 月 24 日 星期五  |
兩邊走.......  |
分類: 日常生活 |
原來我好耐都無打日記啦!
等我慢慢打返晒佢地先得!
今日係星期五,同平時一樣,
要兩邊走!
今朝起左身之後,整好個人,
執好d野就走路啦!
去左大快活食左個lunch,
就返返上樓,煲落湯之後,
\就響房度呆左一陣,跟住就訓著左!
一個鐘後就醒左,要睇火,
整完又再訓過,老白d藥真係好勁!
我幾時先好返呀?!
p.s原本今日去海馬嫁,不過最後得返兩個人,
所以又留左響屋企!
有無人陪我睇"哈利波特"ar? |
2009 年 7 月 23 日 星期四  |
豆豆病左ar!  |
分類: 日常生活 |
今日訓到好晏先起身,
睇完"大唐雙龍傳"先開始整下個人!
整完自己,整埋小小野,就返屋企啦!
返到去已經三點lu!
豆豆仲係咁"all 同嘔",所以都未返工!
野又食唔度,又唔肯去睇醫生,
好擔心ar,食完晚飯,
到九半就返去陪ar姨!
返到去都係睇電視,因為佢部腦壞左,
所以我決定響廳度整自己野!
睇埋"駝槍"就訓 lu!
點解d藥仲係攪到我咁眼訓嫁?! |
« | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | ... | 45 | »
|