今朝一早返再去我個夢工場整甜品!
今次整蜜桃藍莓慕絲!
個樣ng係好靚,因為我搵ng到果隻糖水,
用左另一隻!不過味道還可以!
個個都話底果層桃最甜!
有你地做我班白老鼠,
等我可以有更大既進步!^^
你地要俾多d評語我呀!
好同差我都收嫁!
post下相先!(個樣唔係好靚!希子要努力!)
多謝你地做我既試味團,希子會整更多唔同既甜品!
今朝無出過街,不過夜晚有家庭聚會!
晏晝去了留下T,之後又返返屋企!
跟住用下電腦,整下野!
媽就睡覺去了!
到七點幾,就出門口啦!
去到MOS,不見mon,佢應該不用上班!
到了,又是減肥的時候!
因為我又有好多野無得食!><
最後吃了兩個包,算了吧!
今日到下晝先出去!上晝一直都響屋企!
之後出左去教協行,買野!
買了些東東吃,最開心買了很多soyjoy!
想幫人買埋,不過應該唔得閒聽電話,算了吧!
買完,去了行Espirit,沒有合適的!
之後去了吃魚蛋粉,有點兒差了!
行去搭車的時候,再去行Espirit!
今次俾媽咪捉住,試了很多裙子!
最愛條子紋的裙子,不過最後都無買!
很尷尬,媽要人試哪些未免太.............
最後還是走了!
今日最後一日睇住表弟啦!
姨去了買野,到晏晝我就同佢+媽咪細佬,
去飲茶,間酒樓百有的!
我地決定出九龍再食過!
最後兩個小朋友決定上去打機,ng出去!
我同媽咪就去左行街同食魚蛋,
飲埋許留山,就返去epaul度!
食埋晚飯就走lu!
今日大部份時間都留左響屋企,
無咩整,同表弟玩大富翁!
到四點,我地落左公園跑左陣,
之後又返上樓,計數!
又係我贏!yeah!
到六點度,我就返屋企,
整完野,就返去大圍,
響小巴度執到隻手指,
係804 (廣源去顯徑),大約夜晚十點半!
隻手指上面係有個名嫁!
聽日會拎去警署,如果有人唔見左就去拎返啦!^^