今日返左學校,因為要幫個fd打野!
咁我就用我有限既語文能力,
打完左份求職信,
之後上左library,
行到一樓,見到家怡(中學同學),
一個我覺得好叻既女仔,原來佢都係讀緊ive,
不過佢響柴灣讀,今日黎搵人,
傾左幾句就走左lu,
上到去,見到馥怡,佢同我傾左幾句,
佢話我似家姐多d,嘻,其實呢...............hehe!
之後又見到maisy,佢追人交功課!
無幾耐佢地都走晒,
之後無啦啦 s2000入左黎,
一直都無事,跟住佢無啦啦係咁叫我個中文名,
我已經當聽ng到嫁啦,跟住又係咁喂我,
好驚呀,佢之後話,我終於查到你個中文名啦,
跟住係咁講,我一直ng肯認,
之後我忍ng住出聲話佢,但其實我驚到爆!
好彩過左一陣佢終於走左,呼!~~~~
跟住我都走左啦!
返左去鑽石山,食完飯之後,
就進行大清潔啦,抹抹抹,好累呀!
到十點鐘度,就落左街跑步,
跑了半小時,累到爆,又再整傷返隻腳,
依家剩係痛,行路就無問題!^^
傾左陣電話,之後去左整壽司,
整完都點半lu,之後執埋d野就訓覺啦!
雖然好支力,但最後一日,我要好好享受埋佢! |