希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 10
累積人氣: 1975
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


溫習+收拾日 滿足 分類: 日常生活

雖然Hapi-Bee因流感取消了,

不過今朝都係要早起身,

因為要落去地鐵站拎D野,

幫個fd整埋份野,超眼訓呢!

返到上去,最後都係灘左響度訓覺,

訓到十二點,細佬話上黎溫書,

咁就即刻換返晒3,因為著緊睡衣,

點知佢成個鐘先過到黎,嘻嘻,

佢無壽司食啦,因為已經響晒我個肚腩度啦!^^

一入門口,又係果句:有無野食呀?

俾左包餅同維奶佢,點知ng夠五分鐘,

有人已經訓到成隻豬咁!

親佢訓覺,我就落去買野煮俾佢食!

響無任何調味料的程況下,佢終於食晒我整既傑作!哈!

佢都無咩心機溫,到四半,佢就走左。

我就繼續打埋份野,之後又再清潔啦!

今次抹晒所有地下,好好好累呀!

清潔完就開始執野,執左好多野ng要!

大部份係教具,因為無咁多地方擺!

到七點度,返沙田啦!

都無咩做,hea下hea下就十一點,

都ng知細佬做乜用咁耐電腦!><

十一點先俾人用!鳴鳴!

上下網搵工,同埋打日記,

應該都差ng多訓,不過d頭髮幾時先乾?

我唔想吹頭呀!

P.S.我要同你地一齊學呀,記住填表呀!^^

2009 年 6 月 12 日  星期五   雨天


最後一晚啦! 開心 分類: 日常生活

今日返左學校,因為要幫個fd打野!

咁我就用我有限既語文能力,

打完左份求職信,

之後上左library,

行到一樓,見到家怡(中學同學),

一個我覺得好叻既女仔,原來佢都係讀緊ive,

不過佢響柴灣讀,今日黎搵人,

傾左幾句就走左lu,

上到去,見到馥怡,佢同我傾左幾句,

佢話我似家姐多d,嘻,其實呢...............hehe!

之後又見到maisy,佢追人交功課!

無幾耐佢地都走晒,

之後無啦啦 s2000入左黎,

一直都無事,跟住佢無啦啦係咁叫我個中文名,

我已經當聽ng到嫁啦,跟住又係咁喂我,

好驚呀,佢之後話,我終於查到你個中文名啦,

跟住係咁講,我一直ng肯認,

之後我忍ng住出聲話佢,但其實我驚到爆!

好彩過左一陣佢終於走左,呼!~~~~

跟住我都走左啦!

返左去鑽石山,食完飯之後,

就進行大清潔啦,抹抹抹,好累呀!

到十點鐘度,就落左街跑步,

跑了半小時,累到爆,又再整傷返隻腳,

依家剩係痛,行路就無問題!^^

傾左陣電話,之後去左整壽司,

整完都點半lu,之後執埋d野就訓覺啦!

雖然好支力,但最後一日,我要好好享受埋佢!

2009 年 6 月 11 日  星期四   雨天


最後一晚獨居生活!(沒有了!) 分類: 日常生活

今日除左夜晚之外,又要成日留響屋企,

呀媽要我睇住細佬同埋幫佢溫書!

起左身之後就去煮飯,

點知佢成兩點半都未返到屋企,

早知我訓多陣!

成個下晝應該都係幫細佬溫書!

今晚係最後一次獨居生活!(取消了)

好想約人陪我盡興!(沒有了!)

幾夜都得,因為都無野好做!(算了吧!)

不過就我響九龍啦!

算啦,都係無人會理我嫁啦!

要好好享受埋今晚,因為好快就要回復以往的生活!

最後還是留在家中!算了吧!

P.S.好想同一個人講對唔住!

2009 年 6 月 10 日  星期三   晴天


留家日 滿足 分類: 日常生活

今日成日都留響屋企,

同左baby、魚msn一陣,

之後就幫手做左陣家務,

跟住落左街行個圈,

咁就一日啦!

這次終於完全想通了! 分類: 寧靜的時候

琴晚同班好朋友去左唱K,

真係好開心,不過唱唱下,

望望下d歌詞,個心又有d ng舒服!

多謝baby同小叉的安慰,

放心講得出我就做得到!

一言驚醒夢中人,今次我確實醒晒啦!

之前好多人都係咁同我講,我都ng信,

琴日再多一個人同我講,竟然無啦啦醒左!^^

多謝你地ar,我無晒事啦,要你地擔心左咁耐><!

人總有迷失既時候,但清醒過後就要重新振作!

今日臨左好多好多野,

臨通左好多,睇會到好多!

經過呢次之後,同呀媽琴晚既一翻言論,

我發現原來我自細的決擇係無錯嫁!

但係竟然響呢段時間出現左改變,

呢件事正好提醒返我!^^

好,我要努力去完成我既學業,

其他野,都係唔好攪我!