今日十一點幾起身,
不過hea左好耐先執下個人!
到兩點幾終於肯出去啦!
第一站返左去大圍print野、scan相,
所有貼紙相已scan了,
三文魚聯盟要的話就add我啦!
之後就返學校啦,個司機好好人,
等埋我呀!thx a lot!
返到學校,交完最後一份功課,
就落左飯堂食野,今日的第一餐,
食食下就見到ar魚,原來佢都係返黎交功課!
跟住就陪佢上去交,我就搵豬豬傾計!
講了很多有關某人的事,同其他野!
豬豬是一個很好的耹聽者!
之後就同魚行落去搭港鐵,
佢同我講話Oscar掛住我d蛋糕,
o生話我整蛋糕,佢請睇戲、魚請食pizza!
哈!我都ng食得!
之後就搭車啦!
轉小巴果時,我竟然同細佬同一部小巴!
哈哈!隔離個師拉用奇異眼光望我地囉!
係咪我地似情侶呀?哈!
跟住一齊去左街市幫媽咪拎野,
就返屋企啦!
等我post下我條紅線先!淡色左好多啦!

P.S.今日臨住順路俾返d證書藍毛,
不過搵佢ng到,原來佢又訓練!
咁算啦,下次先啦,不過再遲d我就將佢地用黎............嘻! |