希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 11
累積人氣: 1976
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 6 月 16 日  星期二   晴天


行街街、收拾日! 開心 分類: 好朋友聯誼

今日同小叉去左行街,

由NTP行去STP,再行去LP,

之後再去返一田,去左反斗度玩,拍照!

同小叉一齊好開心!

今日響LP發現左一間好靚既飾物舖,

d姐姐好好人、好好傾!

試左兩個頭cool,不過無買到,

最後買左條蝴蝶結頭飾,

個袋好令令呀,而且仲好多用途添!

可以當帽載、做袋、扎計用!

響另一間舖度買左隻髮夾,

咁又用左40蚊!

 好鍾意呢兩個新頭飾!

之後到四半Mon豬 + baby join,

我地臨住上去空中花園,

點知落雨ng開,俾我響心泰見到mandy(中學同學)

傾了幾句就走了!

俾左錢monmon,唉!急救好貴ar!

之後去左圖書館copy同睇書,

去左M記坐同傾計,傾到五半,

散場啦!送了儀去搭車,

我就搭車出鑽石山收拾,

在樓下一路睇書,一路等, 等了他們半小時,

就叫我去HLW等位食飯,

又坐左半個鐘,佢地終於到啦!

食完飯就返上去啦!

執完野就搭車走人,正式告別獨居生活!

無啦啦俾隻雄性動物噴,一整晚無睬佢!

等我又post下條紅線先!佢就黎要消失啦!

p.s.:

謝藍毛教我煮意粉,希望成功啦!

2009 年 6 月 15 日  星期一   陰天


交功課! 愉快 分類: 日常生活

今日十一點幾起身,

不過hea左好耐先執下個人!

到兩點幾終於肯出去啦!

第一站返左去大圍print野、scan相,

所有貼紙相已scan了,

三文魚聯盟要的話就add我啦!

之後就返學校啦,個司機好好人,

等埋我呀!thx a lot!

返到學校,交完最後一份功課,

就落左飯堂食野,今日的第一餐,

食食下就見到ar魚,原來佢都係返黎交功課!

跟住就陪佢上去交,我就搵豬豬傾計!

講了很多有關某人的事,同其他野!

豬豬是一個很好的耹聽者!

之後就同魚行落去搭港鐵,

佢同我講話Oscar掛住我d蛋糕,

o生話我整蛋糕,佢請睇戲、魚請食pizza!

哈!我都ng食得!

之後就搭車啦!

轉小巴果時,我竟然同細佬同一部小巴!

哈哈!隔離個師拉用奇異眼光望我地囉!

係咪我地似情侶呀?哈!

跟住一齊去左街市幫媽咪拎野,

就返屋企啦!

等我post下我條紅線先!淡色左好多啦!

P.S.今日臨住順路俾返d證書藍毛,

不過搵佢ng到,原來佢又訓練!

咁算啦,下次先啦,不過再遲d我就將佢地用黎............嘻!

2009-06-15 疲倦 分類: 日常生活

現在是04:32希子終於完成手上的工作,

可以去訓覺啦!

早抖啦!^^

2009 年 6 月 14 日  星期日   晴天


我塊面ar! 不安 分類: 日常生活

 今朝都係留左響屋企,

十一點起身,到三半都係食左包

餅同飲左包菊花茶,

頂,無啦啦個mouse盒從"天而降",

妒忌我塊面都ng駛由上面界落去嫁,

整到人地塊面多左條紅色線!

 

好漂亮的紅色線,一定要拍照留念!

之後就帶住佢同我出街啦!

到三點九,出左去NTP,

去書局睇書,第一站係甜品、

第二站係手工藝、第三站係英文小說,

最後一站就係幫藍毛睇有無新既愛情小說,

行完就過左賣物王睇下有無新書返,

點知俾我發現到一大堆用黎報置幼稚園壁報的書,

不過好貴ar,成二百幾一本ar!

最後都係得個睇字,跟住就走左啦!

上左m記,點知細佬話ng食,

之後就去左買粥俾佢食,

我自己,今日我都覺得有d問題,

我買左個餐+一包勞,

大件事,食完個肚腩都出埋黎!

仲飽得滯添!

返到屋企,就灘左響床度訓,

訓得ng好呀,仲要發左個惡夢!

我俾架火車拖住黎行呀,好恐怖呀!

跟住俾細佬叫醒左,要出去姨婆度食飯。

同細佬一齊搭港鐵出,一路又有傾不盡的話題!

我地真係似朋友多過兩姊弟!嘻!

一路行落去,俾我發現間模型舖仲存在!

我今日都有收獲,買左對新拖鞋!

好可愛的士多啤梨拖鞋!^^

之後就上左去食飯啦!

今日既主角係:東坡肉!

真係好好味,不過我食左小小就無食啦,

因為真係好油!好彩仲有好多菜!

你地要贊下我呀,我今日食左一碗飯呀!

係一碗飯ar!好叻呀!快d送個好俾我!

跟住佢地就響度睇MotoGP,

見到好多電單車響度比賽!

到九點就走lu!由上車訓到落車,

返左屋企抖左陣就落街買野!

架車好有問題囉!哼!

十二點幾回家,上左陣網就去左整野,

跟住到兩點先用返電腦,

等我做埋份功課就去zzzzzz!

 

2009 年 6 月 13 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 寧靜的時候

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:12個數字,可以問我嫁!^^ )