| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 1 日 星期六  |
小迪生日快樂!  |
分類: 日常生活 |
今日係小迪既生日ar,
雖然佢個人身在澳洲,
不過都唱首歌俾你聽啦!
hapi Birthday to u,
hapi birthday to u,
hapi birthday to Mandy,
hapi birthday to u.
返黎果時我地要約出黎玩ar!^^
|
2009 年 7 月 31 日 星期五  |
2009-07-31  |
分類: 日常生活 |
今日好無聊咁過左,不過心情唔多好!
朝早起左身之後,行左出廳,
跟住又再灘左響sofa訓左陣,
因為個人仲軟"乃乃",呆下呆下,
再訓就到十一點先起身。
跟住就整下部電話,因為張記憶卡壞壞地!
整左好耐!跟住ar媽話樓上d裝修聲好煩,
上想深圳,我當然一千個唔想,
推左佢,跟住佢又話想入元朗,
叫我臨行邊,跟住我又叫我上網搵,
轉個頭打俾佢就訓左覺,
跟住我就話不如出旺角,
又問我行邊,我話旺中或新世紀,
跟住佢又話剩係行商場咋woo!
咁行街就係行商場ga la!
跟住我借野話要拎野返去,
返左屋企,返到樓下,
佢又訓左覺,買完野俾佢食,
佢就問我想食咩送,
我都知佢唔會出去ga 啦!
跟住轉個頭佢又入左去訓,
跟住我就講:咁不如今日唔好出去啦!
其實我都好累,到六點入去叫醒佢買送,
跟住就點我落去買送,
佢自己就繼續訓,所以我都唔多同佢講野!
之後又話我態度差,
其實佢知唔知我呢排訓唔到,
其實晚晚咁夜先入房訓好好玩咩,
我完全訓唔到,佢又借野鬧!
我心情已經唔多好,我知如果我出聲,
就會仲煩,所以我返左房睇書、聽歌。
跟住同叉傾計(msn、sms),
有時候朋友真係好過屋企人! |
想點ar.............  |
分類: 日常生活 |
哈哈,一係就無,一有就............
想點ar,不如分開我算啦,
想中間分定打橫分定分成一舊舊?=.=
呢個世界得一個我(希子),
點算ar........... |
2009 年 7 月 30 日 星期四  |
行街街^^  |
分類: 日常生活 |
琴日仲臨住會有覺好訓,
不過原來都係我一廂情願,
都係訓夠都訓唔到!wt's going on?
我要訓覺ar,俾我訓下啦,得唔得姐?!
到朝早十點正式訓,不過好快又訓左!
樓上裝修囉,唔該晒,又嘈過,
忍左幾個鐘,終於可以出街,
去mos行街街wif 媽咪,
今日我有收獲ar,買左條紫色的碎花裙,
聽日著佢出街先!
媽咪拎鞋唔成功,出左DH,
不過都係無,跟住就行HWP,
行左陣,跟住我就走路,
由於呢排經常無胃口的關係,
今晚都係無食飯!
搭車返大圍,約左藍毛食糖水,
響佢樓下打左陣千秋,先去食,
傾閒計,到十半走人lu,
各自回家!
等我講下今日食過乜,
一隻媽咪整既乳鴿b、一份多士、一碗糖水。
如果俾媽咪知道,後果會好嚴重!
食又食唔到、訓又訓唔到,想點ar?! |
2009 年 7 月 29 日 星期三  |
我會永遠記住...........  |
分類: 日常生活 |
哈哈,今日知道左d野,
最後既結果係點,
我都唔知ar,
不過呢點都好,
我都會記住今日!^^ |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 45 | »
|