希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 8
累積人氣: 1973
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 1 日  星期六   晴天


小迪生日快樂! 滿足 分類: 日常生活

今日係小迪既生日ar,

雖然佢個人身在澳洲,

不過都唱首歌俾你聽啦!

hapi Birthday to u,

hapi birthday to u,

hapi birthday to Mandy,

hapi birthday to u.

返黎果時我地要約出黎玩ar!^^

2009 年 7 月 31 日  星期五   晴天


2009-07-31 鬱悶 分類: 日常生活

今日好無聊咁過左,不過心情唔多好!

朝早起左身之後,行左出廳,

跟住又再灘左響sofa訓左陣,

因為個人仲軟"乃乃",呆下呆下,

再訓就到十一點先起身。

跟住就整下部電話,因為張記憶卡壞壞地!

整左好耐!跟住ar媽話樓上d裝修聲好煩,

上想深圳,我當然一千個唔想,

推左佢,跟住佢又話想入元朗,

叫我臨行邊,跟住我又叫我上網搵,

轉個頭打俾佢就訓左覺,

跟住我就話不如出旺角,

又問我行邊,我話旺中或新世紀,

跟住佢又話剩係行商場咋woo!

咁行街就係行商場ga la!

跟住我借野話要拎野返去,

返左屋企,返到樓下,

佢又訓左覺,買完野俾佢食,

佢就問我想食咩送,

我都知佢唔會出去ga 啦!

跟住轉個頭佢又入左去訓,

跟住我就講:咁不如今日唔好出去啦!

其實我都好累,到六點入去叫醒佢買送,

跟住就點我落去買送,

佢自己就繼續訓,所以我都唔多同佢講野!

之後又話我態度差,

其實佢知唔知我呢排訓唔到,

其實晚晚咁夜先入房訓好好玩咩,

我完全訓唔到,佢又借野鬧!

我心情已經唔多好,我知如果我出聲,

就會仲煩,所以我返左房睇書、聽歌。

跟住同叉傾計(msn、sms),

有時候朋友真係好過屋企人!

想點ar............. 無奈 分類: 日常生活

哈哈,一係就無,一有就............

想點ar,不如分開我算啦,

想中間分定打橫分定分成一舊舊?=.=

呢個世界得一個我(希子),

點算ar...........

2009 年 7 月 30 日  星期四   晴天


行街街^^ 愉快 分類: 日常生活

琴日仲臨住會有覺好訓,

不過原來都係我一廂情願,

都係訓夠都訓唔到!wt's going on?

我要訓覺ar,俾我訓下啦,得唔得姐?!

到朝早十點正式訓,不過好快又訓左!

樓上裝修囉,唔該晒,又嘈過,

忍左幾個鐘,終於可以出街,

去mos行街街wif 媽咪,

今日我有收獲ar,買左條紫色的碎花裙,

聽日著佢出街先!

媽咪拎鞋唔成功,出左DH,

不過都係無,跟住就行HWP,

行左陣,跟住我就走路,

由於呢排經常無胃口的關係,

今晚都係無食飯!

搭車返大圍,約左藍毛食糖水,

響佢樓下打左陣千秋,先去食,

傾閒計,到十半走人lu,

各自回家!

等我講下今日食過乜,

一隻媽咪整既乳鴿b、一份多士、一碗糖水。

如果俾媽咪知道,後果會好嚴重!

食又食唔到、訓又訓唔到,想點ar?!

2009 年 7 月 29 日  星期三   晴天


我會永遠記住........... 滿足 分類: 日常生活

哈哈,今日知道左d野,

最後既結果係點,

我都唔知ar,

不過呢點都好,

我都會記住今日!^^