希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 9
累積人氣: 1992
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 7 日  星期一   晴天


開學日^^ 開心 分類: 好朋友聯誼

woo~終於又返學啦!

好老呢,今年係final yr,真真正正的大師姐=.=

今朝返0830,琴晚約埋小叉著埋一樣返學!

哈,人生第一次著到孖公仔咁返學。

由於今朝太早訓既關係,所以叫左藍毛叫我起身,

因為大家都係返0830。

我約左好漢們一齊0800響ok等,

點知........唔緊要啦,記住要準時ar!

我對鞋又整損左隻腳啦,整返個舊傷口,

痛到我串步難行,可惜屋企同身上都無膠布,

但係又約左好漢們,咁我就"吉"下"吉"下咁行去火車站,

嘩!我居然用左差唔多半個鐘行落去囉!

一路行,一路sms問班fd 有無人有,

點知個個都無,好痛ar!幸好都準時到達!

到左9龍塘,等左陣就齊人,一齊返學。

我同小叉行得好快,又講哪個話題!

baby見到我把遮,佢好興奮ar!

不過佢同mon真係行得好慢。

哈,今朝有個傻瓜連自己響邊度上堂都係上堂之前先check,

仲要唔識check,打黎問人!

原來佢響我地正正樓下上電腦堂!

有人好慘呀,班上不多女ar,poor~

今日上兩堂,1st係LK 2nd 係LL,

兩個都.........仲要一星期見兩次!

1st 個mis教得好hea,完全無準備囉,

仲要係咁話我地係yr 2囉,咩事呀?

LL好小小,不過係咁聽佢吹水,

書都無教過!><

呢兩堂不停咁sms,好悶嘛!

點知又唔多覆人,無癮,唔send啦!

食lunch,浸大封了,回歸食,

無位,最後要坐場既椅子,

mon有下晝堂,baby要睇醫生,佢地都分別走了!

我同儀就一齊響飯堂,做功課,

之後就過左場,其實都無咩心機做,

玩、睇人玩、聽歌..............

到六點幾完本走,點知返轉頭,

老豆、老母、細佬打算又照舊下場,

老母見咁齊人,就話開會,人生第一次做文書!

個會開左個幾鐘,開完我就訓著左,

無啦啦有個人叫醒我寫名,

我都唔知乜事,再訓多陣,聽到有人話罰抽,

咁我就醒左啦!寫埋剩低既名,

就幫人填表。到八點幾九點,

等埋班男人玩下、沖涼就去又一城食din。

一路好開心,好好玩,完本係我同小叉玩,

點知老母加入戰團,跟住一個個加入,

最後仲轉game,我輸左啦><,

要罰飲可樂,不過佢地好好人,有復活戰,

結果冬瓜輸左,我又贏左佢,

結果就變左佢飲!><

玩既時候真係好開心,

不過見佢飲得咁辛苦,就開始覺得自己好衰!

玩完就走人啦,送小叉去搭車,又玩過,

之後就同兩個男人一齊搭火車,

佢地有佢地講,我得自己一個,

點知個藍毛講返琴日套野,講錯左!

跟住落車散場,佢太累,分開走了!

返到屋企打埋日、上下網,訓下先做功課。

2009 年 9 月 6 日  星期日   晴天


香港舞蹈團------神鵰俠侶 開心 分類: 好朋友聯誼

上晝做功課,

下晝陪左ada去剪頭髮,

佢仲請我飲豆漿添!thx

陪完ada,就返左屋企換衫、執野,

因為今晚同藍毛去左睇神鵰俠侶,

去香港文化中心睇,我著得比平日詩文,

白polo t、紅吊帶、白碎花裙、平底鞋。

遲左小小出門口,點知去到tst又改路,

攪到又遲到,唔好意思,要你等!

我地今日好攪笑呢,一個著全黑,

一個著全白!

套野幾好睇嫁,不過由於有人太累,

所以中場訓左覺,咁到開場我都無叫醒佢,

坐左出出面,不過個位好凍,我係咁震!

開場無耐佢就醒左啦,不過我都無坐返入去,

因為佢個書包擋住同埋唔想再麻煩隔離位。

睇完套野就走啦,行左落佐敦搭車。

行到重慶大廈附近,有個ar差係咁同藍毛講野,

大致上係同佢講有房..........

跟住我就係咁笑,藍毛亦都無理佢。

我仲講笑叫佢整容,點知佢話:我個樣似攜帶少女嘛=.=

哈,一路行,佢一路講好多好笑既野,

點樣去玩街上面既情侶,點樣整人地.......

去到油麻地轉左次車,有好多位坐。

由於大累既關係,借左藍毛個膊頭訓覺,

講真,又真係幾舒服,唔該晒你呀!

不過原來我整到佢隻手好痛呢><

之後我地返左去大圍din,

不太好吃,吃完還敏感。

食完之後我地傾左好多野,佢直情唔多想走咁!哈

到十二點幾散場lu,行到一半,各自回家。

2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


迎新日1st day 滿足 分類: 日常生活

今日係學校第一日既迎新日,

由於本人係攀藝會既文書------完全不懂這玩意,嘻

咁就奉溫同學既命返左去啦,

原本可以準時嫁,

可惜細佬病左,娘親就叫我幫佢去老白度掛號,

原因係佢想細佬返下晝學,不過到最後佢都要請假,

因為佢d菌太勁,亦攪到我遲大到。

返到去,見到冬瓜、迪同藍毛加我,

一共四個,感覺上無乜野做,

幫人簽下名、登記下咁,

無乜心情做功課,唉,懶人是也。

識左幾個師妹同其他系既fd,

仲有就係原來包lunch的,

攪到我仲買定幾個杯麵tim,

得返三十蚊,仲要用二十黎買,

唉!死人頭藍毛><,

不過個飯真係好難食,我俾晒d肉班男人,

我剩食菜同飯,食左一半已經唔多想食,

跟住就走返去場度坐,用電腦。

lunch hr果陣,好多人入場玩,

多數係女仔,咁就有人成機溝女!

不過都係俾d女玩返轉頭,wa ka^^

咁我就同d新 fd傾計啦,講下實習d野咁。

佢地三個男人話我開"希子教室"囉!=.=

都只係講下點樣可以做得好d,互相交流姐。

咁見到咁多女都爬到上去,咁我又好有興趣,

但今日著左條裙既關係,聽日先爬啦。

我今日多左個細佬、老豆,

好攪笑地,老豆問:你個老母響邊?跟住佢講左個你老母?

跟住我就指住藍毛話:佢咪係囉!

咁自此希子就多左三個"屋企人"啦!

冬瓜係細佬、迪係老豆、藍毛係老x。

執好野之後,佢地兩個要訓練,

冬瓜就要專心學業,暫時唔去住,

咁佢就同我一齊走,佢話:一個女仔走唔安全。

woo 佢講既野同佢個樣一d都唔襯囉!

咁響我地走果時,藍毛就接近90度菊躬講唔該,

有點受不起呢,同埋我又唔係x左!

say 8後就同冬瓜一齊行落港鐵站,

入闡後就散lu,謝你^^

返到屋企,幫娘親煮埋剩下既手尾,

其實我都好攰呢!

煮完食左小小就入左房訓,

之後到九點幾,娘親打返黎,

叫我返去先,咁就走左啦,

返到去,用左陣電腦,就教教啦!

今日異常攰同無胃口,

下次傾電話都係唔好傾到咁晏><

2009 年 9 月 1 日  星期二   陰晴不定


無聊的一天 滿足 分類: 日常生活

今日係好多學生既開學日,

雖然我都係學生,不過我都係未問學xd。

今日訓到十二點幾先起身,

因為應承左媽咪既緣故,

所以急急腳整好晒個人就出門口啦!

今日好曬,我頂唔順開左遮。

小巴站又排長龍,由於太熱既關係,

我決定要扎辮,就左入個廁所,

出返去個站度,d人無晒,

好野!等左兩架就上到。

返左醫院拎藥,拎完就行左去co,

去左買小小野,跟住就返屋企,

由於接近財赤,所以返屋企早餐、午餐、下午茶一起吃(原本打算當埋晚餐)

返到上樓,細佬都返左黎,佢又響度整佢d魚,

無理佢,我入左房訓,

因為真係好攰,呢排經常都係咁!

訓到五點先肯起身,今晚要跳舞嘛!

睇埋西遊記就出門口,去到火炭先知無場,

咁就同y一齊搭車落返去,

一路不停傾計,講返好多中學同依家讀緊既野。

去到ntp就各自回家。

返左樓下食飯,媽咪送左兩張票俾我!

係香港舞蹈團(神鵰俠侶),座位好像不太好,

不過是免費的無所謂啦!^^

其實我還在考慮同邊個去睇好d!

同a去是最好的選擇,因為有共同話題,

同b去也不錯,不過感覺總是怪怪地!

一切就睇聽日啦,聽日就知道同邊個去好d!^^

2009 年 8 月 31 日  星期一   雨天


我只是讓人利用的傢伙,對嗎? 忿怒 分類: 日常生活

我好想知道一樣野,

如果我唔再幫你,唔再俾你玩,

你估你仲會唔會同我做fd呢?

我忍住痛、都遵守承諾!

你覺得食左兩粒強力既止痛藥,

仲痛到成隻蝦咁會無事咩?

"你有無事呀?"唔通我同你講有呀?

就算有,你都唔會理我嫁啦!

或者應該咁講,我無呢個資格要你去關心我!

一次、兩次、三次...................

我唔出聲、唔發嬲,你覺得真係好好玩咩?

人係有底線同極限嫁!

到最後,點都會爆,到爆既時候,

我相信結果就會同以前一樣!

你仲想玩我、利用我到幾時呀?

究竟我幾時先識得走返出黎呀?

唔好令我憎你、討厭你!

因為我知道我一行出呢一步,

就咩都無得返轉頭!