woo~終於又返學啦!
好老呢,今年係final yr,真真正正的大師姐=.=
今朝返0830,琴晚約埋小叉著埋一樣返學!
哈,人生第一次著到孖公仔咁返學。
由於今朝太早訓既關係,所以叫左藍毛叫我起身,
因為大家都係返0830。
我約左好漢們一齊0800響ok等,
點知........唔緊要啦,記住要準時ar!
我對鞋又整損左隻腳啦,整返個舊傷口,
痛到我串步難行,可惜屋企同身上都無膠布,
但係又約左好漢們,咁我就"吉"下"吉"下咁行去火車站,
嘩!我居然用左差唔多半個鐘行落去囉!
一路行,一路sms問班fd 有無人有,
點知個個都無,好痛ar!幸好都準時到達!
到左9龍塘,等左陣就齊人,一齊返學。
我同小叉行得好快,又講哪個話題!
baby見到我把遮,佢好興奮ar!
不過佢同mon真係行得好慢。
哈,今朝有個傻瓜連自己響邊度上堂都係上堂之前先check,
仲要唔識check,打黎問人!
原來佢響我地正正樓下上電腦堂!
有人好慘呀,班上不多女ar,poor~
今日上兩堂,1st係LK 2nd 係LL,
兩個都.........仲要一星期見兩次!
1st 個mis教得好hea,完全無準備囉,
仲要係咁話我地係yr 2囉,咩事呀?
LL好小小,不過係咁聽佢吹水,
書都無教過!><
呢兩堂不停咁sms,好悶嘛!
點知又唔多覆人,無癮,唔send啦!
食lunch,浸大封了,回歸食,
無位,最後要坐場既椅子,
mon有下晝堂,baby要睇醫生,佢地都分別走了!
我同儀就一齊響飯堂,做功課,
之後就過左場,其實都無咩心機做,
玩、睇人玩、聽歌..............
到六點幾完本走,點知返轉頭,
老豆、老母、細佬打算又照舊下場,
老母見咁齊人,就話開會,人生第一次做文書!
個會開左個幾鐘,開完我就訓著左,
無啦啦有個人叫醒我寫名,
我都唔知乜事,再訓多陣,聽到有人話罰抽,
咁我就醒左啦!寫埋剩低既名,
就幫人填表。到八點幾九點,
等埋班男人玩下、沖涼就去又一城食din。
一路好開心,好好玩,完本係我同小叉玩,
點知老母加入戰團,跟住一個個加入,
最後仲轉game,我輸左啦><,
要罰飲可樂,不過佢地好好人,有復活戰,
結果冬瓜輸左,我又贏左佢,
結果就變左佢飲!><
玩既時候真係好開心,
不過見佢飲得咁辛苦,就開始覺得自己好衰!
玩完就走人啦,送小叉去搭車,又玩過,
之後就同兩個男人一齊搭火車,
佢地有佢地講,我得自己一個,
點知個藍毛講返琴日套野,講錯左!
跟住落車散場,佢太累,分開走了!
返到屋企打埋日、上下網,訓下先做功課。
|