希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 4
累積人氣: 1987
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 15 日  星期二   晴天


小叉生病了+照肺日 不安 分類: 好朋友聯誼

今日約埋小叉、mon、baby一齊去照肺,

不過由於我有事,小叉病了既關係,

夜晚既好漢聚會我地無去到。

兩半同小叉一齊搭巴士出,

去到mk先搭三,

咁就慢慢行去地鐵站,

由於之前收到mon的遲到不等的短訊,

因此到三點七既時候,

我同小叉就由港鐵A出口去目的地先。

點知到左無耐,我同小叉分別收到baby同mon的電話,

佢地分別去緊同到左A出口!

咁我地就響目的地等佢地,

我地兩個照既時候拍照,

俾個無禮貌的姑娘話,

你去食飯啦,無病呀?

等埋佢地照,就走人,

等收據既時候,碰見野田妹,

佢重讀yr 2,加油呢!

整完晒就行街街!

好大雨呀,我地行完條西洋菜南街,

就前進去朗豪坊,行、睇野,

我地由最高行落去,跟住去到間野,

我地見到個牌寫住"嚴禁賤精進入",

好想買左佢放響學校某個地方!哈哈

跟住繼續行,去完muji打算走人,

但非常大雨,就行埋H&M先走,

同小叉走人,落地鐵站買包包,

跟住就行返去搭車,

搭車既時候,傾左陣就訓,

好累呀!

小叉你要快d好返ar!

希子應承左同你一齊著長褲,

同埋食泡芙ga!

你要快d無事ar,我會同你一齊載口罩到你好返ga!^^

好朋友嘛,要互相扶持的!^^

2009 年 9 月 12 日  星期六   晴天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 寧靜的時候

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我有無買到jack介子? )
生活記事 滿足 分類: 日常生活

今朝心情唔多好,又飲左支。

飲完異常攰,同小叉sms左一陣,

響不知不覺間訓著左。

訓到三點幾起身去廁所,

再訓,到七點唔願起身,

再訓到十點終於肯起身啦!

煮早餐、燙衫、拖地、洗碗、清倒垃圾、洗澡,

在十一時內完成晒,十一點出埋門口!

woo~勁呀!

跟住返到屋企,呀媽還在房中,

原來開點九,早知我訓多陣先返黎,

等佢整好晒個人,就幫佢夾好d頭髮。

等佢出左門口,我就煮飯俾細佬同自己食,

食完洗晒野之後又去左訓,

呢排成日都係咁訓,好累呢!

到三點九起身,梳洗過後,

四點出門口,去圖書館還書,

順便在ntp行左個圈,

跟住搭車去火炭搵朋友,

七點走人,去左ntp din,

日本野,正,好好味!

響等位果陣打左大部份既會議紀錄,

你放心,我會做好自己既本份,

唔駛你吹同操心既!

食完野就散場,各自回家去。

[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 寧靜的時候

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:我最鍾意既一樣野! )
2009 年 9 月 11 日  星期五   晴天


五小時的自修堂=.= 滿足 分類: 日常生活

今朝約埋一齊行返上去,

又係小叉最早到!我第二!嘻

咁之後我地就入返港鐵站,

打算等埋baby一齊返上去,

點知見到monmon喎,

咁我地四個就一齊行返上去。

好鍾意呢一種一齊既感覺,

雖然好快就會畢業,

不過我要好好珍惜呢段時間,

三年的同窗生涯,有緣的才可做到同學,

所以我會好好咁珍惜剩落黎既日子!

講返今日上堂,今日連續上五個鐘"自修堂",

因為又係星期一個老師教,佢既教學方式唔太適合我,

所以我決定下堂開始,等佢講完中文解釋,

我就做功課,返屋企再自修,

雖然唔需要考試,不過咁樣教係唔得嫁!

咁我地就好hea咁上呢五個鐘喇!

記得中途我地三個sms藍毛,

問左佢一個私人問題、叫佢買多士、爽浪,

thx,不過其他就唔記得啦!

放左學,去搵班主任,約我點半,

點知等左勁耐都唔見人,

跟住叫細佬(冬瓜)上黎拎野,

佢就由果時開始陪住我地三個,

好好人呀!^^

我地落左去t,同玩手指遊戲,

哈哈,細佬又輸左啦,不過無罰佢!

跟住我地去英文房,簽完名,

無位坐,又走人=.=,

跟住上返五樓,終於見到老師啦,

唉,咁都可以走留眼!

俾完佢,又有一樣新既工作><

之後我地又去玩過,點知有人發脾氣!

討厭,沒禮貌的傢伙!

打算等mon一齊走,點知佢無人聽,

原來佢自己走左啦!

咁我地就一齊去交表,同埋打算睇戲,

點知無野好睇,跟住就散場,

我同小叉一齊走,佢就自己一個搭返小西灣!poor!

一路上同小叉傾我煩緊既問題!

放心啦,我諗我會捱得過嫁!

我會俾信心自己!我要更加努力!

送完佢返去,我都走啦!

訓左陣,跟住就醒左,

做完部份既工作,食完飯就走啦,

去左m記換杯杯,感恩無事發生!

之後我就行返上去,休息完都訓lu!

p.s.:我討厭亂發脾氣、無禮貌的人!