今日約埋小叉、mon、baby一齊去照肺,
不過由於我有事,小叉病了既關係,
夜晚既好漢聚會我地無去到。
兩半同小叉一齊搭巴士出,
去到mk先搭三,
咁就慢慢行去地鐵站,
由於之前收到mon的遲到不等的短訊,
因此到三點七既時候,
我同小叉就由港鐵A出口去目的地先。
點知到左無耐,我同小叉分別收到baby同mon的電話,
佢地分別去緊同到左A出口!
咁我地就響目的地等佢地,
我地兩個照既時候拍照,
俾個無禮貌的姑娘話,
你去食飯啦,無病呀?
等埋佢地照,就走人,
等收據既時候,碰見野田妹,
佢重讀yr 2,加油呢!
整完晒就行街街!
好大雨呀,我地行完條西洋菜南街,
就前進去朗豪坊,行、睇野,
我地由最高行落去,跟住去到間野,
我地見到個牌寫住"嚴禁賤精進入",
好想買左佢放響學校某個地方!哈哈
跟住繼續行,去完muji打算走人,
但非常大雨,就行埋H&M先走,
同小叉走人,落地鐵站買包包,
跟住就行返去搭車,
搭車既時候,傾左陣就訓,
好累呀!
小叉你要快d好返ar!
希子應承左同你一齊著長褲,
同埋食泡芙ga!
你要快d無事ar,我會同你一齊載口罩到你好返ga!^^
好朋友嘛,要互相扶持的!^^
|