哈哈,今日係一個大日子!
因為我地四個一齊考急救呀!
其實都有小小緊張嫁!
今日返左屋企抖左陣、食埋飯,
就出門口啦,我要覆診呀!
咁好人的小叉就落埋黎陪我!
中途她的媽媽忘了帶門匙,
她就回去給她,怎料......小叉非常氣憤呢!
但當佢落返去醫院搵我果時,
我已經睇完啦!
咁我地就去左co t,
溫了一會書!
跟住就出發啦,去到搭二度,
沒等baby & mon就轉車先,
1係驚遲到,2係多人!
去到好早、換3、溫習!
到七點,開始平服情緒!
考mc,我覺得應該ok的!
不過無得抽卡,不開心!
不過上天對我地四個真係好,
我地兩pair人,各自考成人及嬰兒!
我、小叉-----成人、她倆------嬰兒。
考CPR,個呀sir好好人,
不過我都驚自己唔及格:><
包扎,一個不錯的題目------
左手腕骨折、右大腿出血。
算是易的,不過因為上次經藍老師既觀察,
佢話我地四個都有好多錯處既時候,
我就好緊張啦!
原來我地四個入面,我算是易包的!
儀抽到:非複雜性肋骨折、右足跟出血,
mon:包頭+?(忘記了!)
baby:也忘記了!
考完之後,我地落左mk食din!
去食糖水同掃街!無飲酒,
因為安全問題!下次啦!
baby、儀搭巴士走!
mon好好人呢,佢陪我搭巴士,
返到家十二點半啦!呼~
今日我地承諾左,如果邊個肥左,我地會一齊陪果個^^
你們是最好的,沒有你們,我不知道怎樣才能有推動力讀下去!
我朝早自己有小小神經質,
寄了些不太好的短訊給好友,
或許會嚇親他們吧!
不過有個fd突然變得好有禮貌,
有點驚驚呢,因不像這人的行為!
今日開心左好多,因為臨通左d野,
不過還是哪樣,有時候又會再次踏進去,
我會努力的,畢竟好快就開學啦!
我知今年會好辛苦,不過我知道你地會係我既推動力!
分班.........雖然不太好,但我亦會感恩!^^ |