希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 3
累積人氣: 1986
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 31 日  星期一   雨天


家庭聚會------二伯父生日 滿足 分類: 日常生活

今日係二伯父生日,

娘親一早都話要同佢慶祝食飯。

自從佢知自己有病之後,

所有大時大節食飯佢一定唔會出現,

好彩佢同我地一家都傾得埋,

所以間中我地都會一齊食飯。

整個飯局傾好小計,

不過睇得出佢好開心,

可能平時就跟本無人理佢啦!

今日我發現二伯父的視力又下降了,

佢依家多數靠聽聲先去望野,

就算只係一隻手掌既距離,

佢都睇唔到,好可惜呀!

響爸爸個家族入面,算係知識廣博既一個,

但就有咁既病,最可惜係佢自己都唔肯去面對!

我只希望二伯父既視力唔好再下降落去,

今日咁睇佢已接近盲既階段,

希望剩返落黎既1-2成,

可以俾佢用多幾年啦!

二伯父你要加油ar!

2009 年 8 月 30 日  星期日   晴天


屋企人日 滿足 分類: 日常生活

今日訓到好晏呀,都係訓下醒下,

五點幾就醒晒,咁就sms叫人起身,

其實我都係估估下,唔知係咪要六點嫁!

跟住就訓左陣,到七點十醒左,

原本應承左叫小叉起身(八點),

咁見未夠鐘就合埋眼抖多陣,

點知就訓著左,到九點二先醒,

sor~唉!好彩佢自己起左身姐!

跟住我就繼續訓下醒下,

究竟幾時先俾我好好咁一覺訓天光呀?

到兩點度,娘親就打黎,

講唔夠兩句,佢又有電話,

咁我就等佢再覆我,

果段長長既時間我就去整下自己,

燙埋d衫、褲,整齊d好^^,

到三半佢打黎,咁我就出門口啦。

返到樓下,幫佢買完野,

就行返上樓,返到去傾左陣計,

我又去訓教教,好攰ar!

不過訓左陣又醒,細佬返黎啦!

佢去左幾日受訓,黑左又瘦左!

我一話佢黑左,佢超開心囉=.=

原本會出樂富嫁,不過娘親話我熱氣,

煲涼茶俾我飲,咁我地響佢煲既時間又去訓!

哈,爛訓豬是也!

最後都無出到去,不過落左河畔食飯,

好難食,點解呢排去親食野既地方都係咁嫁?!

食埋糖水就散場啦!

連續三日都食糖水^^,希望唔會增磅啦!

行返上黎果時,居然響火車站見到carmen全家!

無打招呼,大家當唔識啦!

佢居然會係第一個見到我依家個樣既人 omg!

跟住就繼續行返上去,唔知係咪行慣左,

好似比以前行快左!

返到去,姨又無返黎,無所謂啦,

還點都習慣了。

聽日要幫娘親俾野人,我自己又要俾野人。

朋友,你記住起身打俾我啦,

等我整好晒d野等你拎ar!thx

ps:好唔慣ar,有d唔開心,不過舊既唔去,新既又點會黎?!

2009 年 8 月 29 日  星期六   雨天


同媽咪出街日 滿足 分類: 日常生活

今日斷斷續續咁訓,

到兩點幾終於肯起身啦!

開始整個人既時候,

媽咪就話出ntp打算同我買野,

但係落大雨喎,咁佢就遲小小出門口,

我就出左去先,因為大圍果邊無雨。

去到,無晒貨,咁就去食野,

好難食的魷魚鬚><hate!

食飽飽,就出發去kc,

去到七點度,好彩未關門,

不過個姐姐已經走左lu,咁就搵第二個。

呼~我無左好多煩惱,

有點不開心呢,唉唉唉唉!

跟住就去左搵野食,

去了食泰國菜,不好吃><

之後去了食糖水,變了質,也不太好吃!

點解今日d野都唔好食嫁?!

又唔覆人,約左都要知時間地點嫁嘛,

你幾時話我聽呀?哼!

快樂,你去左邊呀? 鬱悶 分類: 未分類

呢排覺得自己好似出左d問題,

個人成日臨埋晒d忌人憂天既事。

快樂  你快d返黎搵我啦,

你去左邊ar?

我呢排真係好多野煩ar,

你快d返黎啦,我好掛住你(快樂)ar!

2009 年 8 月 28 日  星期五   晴天


好漢考 1st aids 開心 分類: 好朋友聯誼

哈哈,今日係一個大日子!

因為我地四個一齊考急救呀!

其實都有小小緊張嫁!

今日返左屋企抖左陣、食埋飯,

就出門口啦,我要覆診呀!

咁好人的小叉就落埋黎陪我!

中途她的媽媽忘了帶門匙,

她就回去給她,怎料......小叉非常氣憤呢!

但當佢落返去醫院搵我果時,

我已經睇完啦!

咁我地就去左co t,

溫了一會書!

跟住就出發啦,去到搭二度,

沒等baby & mon就轉車先,

1係驚遲到,2係多人!

去到好早、換3、溫習!

到七點,開始平服情緒!

考mc,我覺得應該ok的!

不過無得抽卡,不開心!

不過上天對我地四個真係好,

我地兩pair人,各自考成人及嬰兒!

我、小叉-----成人、她倆------嬰兒。

考CPR,個呀sir好好人,

不過我都驚自己唔及格:><

包扎,一個不錯的題目------

左手腕骨折、右大腿出血。

算是易的,不過因為上次經藍老師既觀察,

佢話我地四個都有好多錯處既時候,

我就好緊張啦!

原來我地四個入面,我算是易包的!

儀抽到:非複雜性肋骨折、右足跟出血,

mon:包頭+?(忘記了!)

baby:也忘記了!

考完之後,我地落左mk食din!

去食糖水同掃街!無飲酒,

因為安全問題!下次啦!

baby、儀搭巴士走!

mon好好人呢,佢陪我搭巴士,

返到家十二點半啦!呼~

今日我地承諾左,如果邊個肥左,我地會一齊陪果個^^

你們是最好的,沒有你們,我不知道怎樣才能有推動力讀下去!

我朝早自己有小小神經質,

寄了些不太好的短訊給好友,

或許會嚇親他們吧!

不過有個fd突然變得好有禮貌,

有點驚驚呢,因不像這人的行為!

今日開心左好多,因為臨通左d野,

不過還是哪樣,有時候又會再次踏進去,

我會努力的,畢竟好快就開學啦!

我知今年會好辛苦,不過我知道你地會係我既推動力!

分班.........雖然不太好,但我亦會感恩!^^