又好耐無打過日記啦,唉,
呢排真係忙到爆,好忙.......好忙............
隔好耐先可以打,打返想講既野!
有時候我會覺得自己好衰,
做左好多唔應該做既野...............
但其實咁做唔係無原因嫁,
不過.......唉,算啦,都發生左啦,
講左、打左、寫左既野就無得收返,
我講過我唔會為自己做過既野而後悔,
所以今次亦都唔會例外。
呢排日日都好早訓,早到.............
有時甚至無訓,相信好多同學仔都同我一樣,
我知道只要努力現在,前好既將來響後面等緊我,
所以就算依家點辛苦,有幾多唔開心既事,
佢地都會過去,becoz i believe in hapi ending!
時間一日一日咁過,好快,仲有個多星期,就全期啦,
全期實習果陣,屋企又會再次出現大變動,
不知我能否應負,畢竟我也想以好的成績畢業!
講完讀書,讀下私人野,嘻!
哈哈哈,我其中一個好朋友 Ada 小姐又有著落,
佢又叫我快d搵返個=.=,
你估好似你咁易咩,你咁好條件^^,
我自問......哈哈.......總知有自知知名啦!
不過你依家問我,究竟我想唔想拍拖呢?
其實講真,都有小小既,
可能係今年壓力大左、同埋就黎到聖誕節啦!
不過我又明白呢d野唔可以強求,
有時候你鍾意人,唔代表人地會鍾意你,
勉強無幸福、搶人野又唔好---唔會長久,
都係果句,佢要黎搵我自動會黎,
唔黎咪算囉,嘻!不過呢刻又真係有個人值得我掛既,
佢係邊個,你地自己估下啦!hehe!
雖然平日好男仔頭,粗粗魯魯,
但原來當心情唔好既時候,除左班好朋友之外,
有人哄都唔錯,哈哈!
望下個日曆,就黎所有野回復正常啦,
點解我會唔捨得既?點解我唔想變返以前咁,
或者呢三年,迫住我去變,但當你要返返轉頭,
你會發現好難,真係好難!
不知是否是我的命運,每次到重要時刻:
升中、選科、會考、入ive、final yr,點都會有事發生,
仲要係影響前路既事,點解要係咁?
其實我真係唔想變,一切可以在我實習後才變嗎?
可以嗎?點解你地大人既事,要影響我?
你知道今年對我多重要?我真係好需要你地去support,
但............點解.............點解.................
唔support都算,俾說話我聽都算,點解又要變?
唉,我唔想同人講咁多野,我想講既野,
就用對手打出黎啦,至少呢度唔會有屋企人見到,
同埋都係d唔識我既人、同埋好朋友睇到,
所以都無乜所謂^^!
依家無咩強求,只係想有事既時候你會聽我電話,
陪我傾幾句就得啦,可以嗎?
我知道無可能,因為近排既行為我睇到、聽到同感受到,
或者我唔應該咁多管閒事,在你眼中好討厭對嗎?
都係個句,我諗我真係唔應該再煩你,
但每次拎起部電話,都會忍唔住手,
我今晚好叻呀,見到你on line都無hi你,
唔知我聽日又可唔可以唔打電話、唔sms你呢?
仲有就係響全期實習之後,我會唔會做得到呢?
雖然今年係最後一年,好想好似同學仔咁響最後一日實習有人接,
呢件係好感動既事,不過算啦,我知都唔會有!嘻
其實呢排唔係好開心,但你地又有無發現到呢?
記住不要一錯再錯,因為我唔想再重蹈覆轍!
p.s 聖誕超想去迪迪尼,你地會有人陪我去嗎?
|