希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 8
累積人氣: 1991
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 12 日  星期四   晴天


我手打我心^^ 滿足 分類: 日常生活

又好耐無打過日記啦,唉,

呢排真係忙到爆,好忙.......好忙............

隔好耐先可以打,打返想講既野!

有時候我會覺得自己好衰,

做左好多唔應該做既野...............

但其實咁做唔係無原因嫁,

不過.......唉,算啦,都發生左啦,

講左、打左、寫左既野就無得收返,

我講過我唔會為自己做過既野而後悔,

所以今次亦都唔會例外。

呢排日日都好早訓,早到.............

有時甚至無訓,相信好多同學仔都同我一樣,

我知道只要努力現在,前好既將來響後面等緊我,

所以就算依家點辛苦,有幾多唔開心既事,

佢地都會過去,becoz i believe in hapi ending!

時間一日一日咁過,好快,仲有個多星期,就全期啦,

全期實習果陣,屋企又會再次出現大變動,

不知我能否應負,畢竟我也想以好的成績畢業!

講完讀書,讀下私人野,嘻!

哈哈哈,我其中一個好朋友 Ada 小姐又有著落,

佢又叫我快d搵返個=.=,

你估好似你咁易咩,你咁好條件^^,

我自問......哈哈.......總知有自知知名啦!

不過你依家問我,究竟我想唔想拍拖呢?

其實講真,都有小小既,

可能係今年壓力大左、同埋就黎到聖誕節啦!

不過我又明白呢d野唔可以強求,

有時候你鍾意人,唔代表人地會鍾意你,

勉強無幸福、搶人野又唔好---唔會長久,

都係果句,佢要黎搵我自動會黎,

唔黎咪算囉,嘻!不過呢刻又真係有個人值得我掛既,

佢係邊個,你地自己估下啦!hehe!

雖然平日好男仔頭,粗粗魯魯,

但原來當心情唔好既時候,除左班好朋友之外,

有人哄都唔錯,哈哈!

望下個日曆,就黎所有野回復正常啦,

點解我會唔捨得既?點解我唔想變返以前咁,

或者呢三年,迫住我去變,但當你要返返轉頭,

你會發現好難,真係好難!

不知是否是我的命運,每次到重要時刻:

升中、選科、會考、入ive、final yr,點都會有事發生,

仲要係影響前路既事,點解要係咁?

其實我真係唔想變,一切可以在我實習後才變嗎?

可以嗎?點解你地大人既事,要影響我?

你知道今年對我多重要?我真係好需要你地去support,

但............點解.............點解.................

唔support都算,俾說話我聽都算,點解又要變?

唉,我唔想同人講咁多野,我想講既野,

就用對手打出黎啦,至少呢度唔會有屋企人見到,

同埋都係d唔識我既人、同埋好朋友睇到,

所以都無乜所謂^^!

依家無咩強求,只係想有事既時候你會聽我電話,

陪我傾幾句就得啦,可以嗎?

我知道無可能,因為近排既行為我睇到、聽到同感受到,

或者我唔應該咁多管閒事,在你眼中好討厭對嗎?

都係個句,我諗我真係唔應該再煩你,

但每次拎起部電話,都會忍唔住手,

我今晚好叻呀,見到你on line都無hi你,

唔知我聽日又可唔可以唔打電話、唔sms你呢?

仲有就係響全期實習之後,我會唔會做得到呢?

雖然今年係最後一年,好想好似同學仔咁響最後一日實習有人接,

呢件係好感動既事,不過算啦,我知都唔會有!嘻

其實呢排唔係好開心,但你地又有無發現到呢?

記住不要一錯再錯,因為我唔想再重蹈覆轍!

p.s 聖誕超想去迪迪尼,你地會有人陪我去嗎?

2009 年 11 月 6 日  星期五   晴天


雜亂記事 分類: 未分類

今次係第幾次講呢?

Final Yr好辛苦,好大壓力,好多野做=三好?!

成日無得訓,趕功課已成為每日必做既事!

由於獨自生活既關係,基本上,

我已完全懂得自己照顧自己,

可是當一有突發事件時,我就會變回小孩子一樣!

好無用,咁大個人都係咁!

呢排,都無咩大事發生,其實點講呢,

又唔算無既!

只係呢排諗左好多野、睇到好多、感受好多!

琴日monmon講左有關升學既野俾我聽,

我真係好想去,不過學費同生活費係一個大問題!

其實我留響hk都無咩用,無咩值得留戀,

除左d屋企人同最親愛既幾個朋友!^^

如果真係出國留學,你地唔好唔記得我呀!

我會響果邊掛住你地嫁!

好,講返呢排好想講既野先,

其實我都諗左好耐,應該點講呢?

同埋講唔講好呢?如果用口講,我一定講唔出,

一樣我知道一講左出黎,點都會有事發生,

但唔講呢,又鬱住鬱住,感覺不良好,

所以決定都係打上blog,起碼就算知道都無咁尷尬!

近排發現自己同一個好朋友唔多夾,

表面上我地好好朋友,實際上我知自己唔係,

成日會借野暗寸佢或唔理佢,

唔知你又成唔感覺到呢?

唉,只怪我眼太多,耳太多,

看到、聽到太多野啦,所以我成日記住兩句話:

若要人不知,除非己莫違!

講大話最後都會不打自招!

點解,你會欺騙你既好朋友?

點解你要咁做?如果你當我係朋友,你會唔會咁早呢?

其實呢排真係唔多開心,飲酒的次數多了,

同人傾電話既時間又小左,出街小左!

雖然好漢們都會打黎搵下我,同我傾,

但係我都好明白,今年的工作量真係好大,

你地同我面對緊既野都一樣,所以我唔想搵你地,

自己一個坐響度諗野,有時候太過辛苦,

就乾乾脆脆大喊一場,之前會打俾某人,

不過見佢呢排唔多覆sms,電話又小左,

咁某人都應該有野忙,所以都唔搵佢lu!

其實最重要我唔想再出現一個月前前的局面,

因為我真係好怕..好怕..好怕!

我知道呢一刻我真係好需要人支持我!

除左叉子、mon子你地之外,我更想你支持我!

不過都係無咩可能嫁啦,畢竟我是知道的!

因為我有自知之名,同埋勉強係無幸福既!

我深信"你"係會出現嫁,不過可能係幾年後既事!

不會強求,因為自己並沒有質素!

"你"會唔會出現響今個聖誕節呢?

"你"究竟係邊個呢?

"你"又在哪兒呢?

希望實習期間,上天會俾我遇到"你"!

2009 年 11 月 4 日  星期三   陰晴不定


2009-11-04 分類: 未分類

好多野以為係理所當然,

但當失去左之後,先會學懂珍惜,

之前覺得人地咁做係例行公事,無乜所謂,

但依家............諗返轉頭,原來..............

過左去既,追唔返,但原來已變成了習慣既一種,

之前可以一教訓天光,依家成日醒,訓一陣就醒!

回憶很多時候都係好美好,可是有時候會令自己更加痛苦。

所以將一切美好既野收埋,間中諗返,好開心^^

不停地重覆出現,意味住我應該點做?

教教我啦!真是我上世欠的債?

這輩子要全部還給你嗎?

我還有甚麼欠你的?................

present失敗日 無奈 分類: 日常生活

以後唔會再同個名有"魚"字既人同一組,

不負責任,吹人做野,自已又唔做!

唉,總知,佢浪費我時間、精神。

2009 年 10 月 27 日  星期二   晴天


2009-10-27 滿足 分類: 未分類

呢排好忙呢,其實我都好想記底每日發生過既事,

不過最後都係無左件事><

總括呢排:

珍惜眼前的一切,不想有任何改變,

不論前進或後退,請不要發生!

就維持現狀吧!

我不想再次再次..............

最後,多謝一直十卜我既朋友仔,

1st 一定係親愛既叉子,

2nd 算係一個新識既fd,

第三位開始你地自己排啦xd ^^

好,就咁先!

最後,大家要繼續努力........努力+努力!