有人好好奇我地點解要返學,
仲有人口不對心呀!
待續.....................
今日訓得唔係咁好呀,
聽日再打埋佢!
好耐無跳舞啦,今日又可以上堂啦!
好開心呀,今朝八半就起左身啦!
整好晒d野都成九點幾啦!
之後到十點打完俾媽咪,
就出門口啦,搭左巴士落去,
去到港鐵站都成十點五啦,好驚遲到!
點知 miss 塞車,所以遲到!
唔緊要啦,今日學左新野,比上次易!
不過仲未可以好有信心咁跳!
我要努力練習同加油!
返返落沙田已經十二點十啦!
行左個圈,就去左食M記,
響果度玩左陣電腦先走。
去左library,之後再行多個圈就返屋企啦!
返到去就msn、搵資料等等。
幫娘親整埋d野就落左去搵親愛既小叉!
同佢一傾就幾個鐘,仲行晒全條村!
好開心,希望我會夢想成真!
到七半度散場,各自回家了。
食埋飯,又同小叉傾過,不過今次係sms。
返到姨家,就同baby傾,好忙呢,
要打字、講電話、覆sms,d小肌肉活動真強!
沖埋涼應該都會訓lu!^^
期待一號既活動同下星期跳舞!^^
今朝返八半,我又遲到啦!
最後一個去到火鐵站!
對不起,又要好漢們久候了!
一路上,baby就講返琴日同我講既野!
哈哈,其實我都覺得自己有小小衰!
咁樣話人地,不過人地真係咁嘛!
哈哈,其實我地都係講事實姐!
返學,d同學仔唔排隊搭lift!
到四樓又係分別既時候,五個鐘LK堂!
正呀,原全係holiday 自由堂!
wa kaka!不過今日LK放小左break!
多左野做、d present都好左小小!
最後個半個鐘完全係hea囉!
傾功課喎,佢真係好正呀!
今日有個男人發脾氣ar!
仲講晒粗口添呀!嚇死我地啦!
仲要命令人咁,好驚呀!
我地覆左人地之後,就去FW食野啦!
細佬都join左我地,好野!
去左食KFC,食完有點不適!
食完買埋野,細佬就陪埋我地一齊返學校!
個talk唔知點解CECS要去聽埋囉!
原全係BA個囉,我地咪響度傳紙仔、sms、玩下咁!
不過有MN響度,都唔可以玩得咁放!
我仲訓左陣添,真係浪費時間!
放左,我地+埋人地個老公,
一齊出左去SSP買野,
我地用左一百大元買左三個兔仔燈籠ar!
38蚊一隻,買三隻應該係114,
點知個人計左104,咁咪講價到齊頭100,
哈哈!平左真係好開心,買埋螢光棒就走lu!
同baby一齊搭港鐵,我返NTP,
今晚又要去食飯,討厭!
連續兩日都食唔飽,好肚餓呀!
十半度我走人啦,因為聽日要跳舞,
所以今晚要早小小訓,希望得啦!
p.s:十級恐懼現已解除! yeah!