希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 1966
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 29 日  星期二   雨天


補課日 滿足 分類: 日常生活

有人好好奇我地點解要返學,

仲有人口不對心呀!

待續.....................

2009 年 9 月 28 日  星期一   雨天


[ 此日誌受密碼保護 ] 分類: 好朋友聯誼

請輸入瀏覽密碼:   ( 提示:my best fds )
2009 年 9 月 27 日  星期日   晴天


睇電話 滿足 分類: 日常生活

今日訓得唔係咁好呀,

聽日再打埋佢!

2009 年 9 月 26 日  星期六   晴天


跳舞跳舞^^ 滿足 分類: 日常生活

好耐無跳舞啦,今日又可以上堂啦!

好開心呀,今朝八半就起左身啦!

整好晒d野都成九點幾啦!

之後到十點打完俾媽咪,

就出門口啦,搭左巴士落去,

去到港鐵站都成十點五啦,好驚遲到!

點知 miss 塞車,所以遲到!

唔緊要啦,今日學左新野,比上次易!

不過仲未可以好有信心咁跳!

我要努力練習同加油!

返返落沙田已經十二點十啦!

行左個圈,就去左食M記,

響果度玩左陣電腦先走。

去左library,之後再行多個圈就返屋企啦!

返到去就msn、搵資料等等。

幫娘親整埋d野就落左去搵親愛既小叉!

同佢一傾就幾個鐘,仲行晒全條村!

好開心,希望我會夢想成真!

到七半度散場,各自回家了。

食埋飯,又同小叉傾過,不過今次係sms。

返到姨家,就同baby傾,好忙呢,

要打字、講電話、覆sms,d小肌肉活動真強!

沖埋涼應該都會訓lu!^^

期待一號既活動同下星期跳舞!^^

2009 年 9 月 25 日  星期五   晴天


男人真係變幻莫測 滿足 分類: 日常生活

今朝返八半,我又遲到啦!

最後一個去到火鐵站!

對不起,又要好漢們久候了!

一路上,baby就講返琴日同我講既野!

哈哈,其實我都覺得自己有小小衰!

咁樣話人地,不過人地真係咁嘛!

哈哈,其實我地都係講事實姐!

返學,d同學仔唔排隊搭lift!

到四樓又係分別既時候,五個鐘LK堂!

正呀,原全係holiday 自由堂!

wa kaka!不過今日LK放小左break!

多左野做、d present都好左小小!

最後個半個鐘完全係hea囉!

傾功課喎,佢真係好正呀!

今日有個男人發脾氣ar!

仲講晒粗口添呀!嚇死我地啦!

仲要命令人咁,好驚呀!

我地覆左人地之後,就去FW食野啦!

細佬都join左我地,好野!

去左食KFC,食完有點不適!

食完買埋野,細佬就陪埋我地一齊返學校!

個talk唔知點解CECS要去聽埋囉!

原全係BA個囉,我地咪響度傳紙仔、sms、玩下咁!

不過有MN響度,都唔可以玩得咁放!

我仲訓左陣添,真係浪費時間!

放左,我地+埋人地個老公,

一齊出左去SSP買野,

我地用左一百大元買左三個兔仔燈籠ar!

38蚊一隻,買三隻應該係114,

點知個人計左104,咁咪講價到齊頭100,

哈哈!平左真係好開心,買埋螢光棒就走lu!

同baby一齊搭港鐵,我返NTP,

今晚又要去食飯,討厭!

連續兩日都食唔飽,好肚餓呀!

十半度我走人啦,因為聽日要跳舞,

所以今晚要早小小訓,希望得啦!

p.s:十級恐懼現已解除! yeah!