今日都幾忙碌嫁,訓到九點幾起身,
跟住呆左兩個鐘,整埋個人之後,
到點幾就出左門口,上去執野,
執完就搭車趕去細佬學校既家長會,
年年媽咪都會叫埋我去開,
好早到左,見到細佬好多同學仔,
我等佢地果陣響度煲雜誌,
點知佢地上到去之後先同我講佢地上左課室........
咁我就上去,仲見到我個師姐。
又繼續等佢地見,見完去左食野,
食完就搭車返屋企放低d野,
跟住又再出去,舅母生日飯聚。
一齊去買送,打邊邊!
我買左好多菌類同墨魚丸^^
打完邊邊就係咁同皮蛋玩同影相。
玩左一陣,跟住就切蛋糕,
到十二點就走返屋企lu。 |