希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 1
累積人氣: 2006
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 29 日  星期五   晴天


開學日+女家團年飯 開心 分類: 日常生活

今日要上七個鐘堂lol,朝早約左叉子一齊返學,

不過我收唔到佢個sms,照顧搭三到左巴士站,

原來要搭遲一班車,於是去麥記食早餐。

差唔多食完,叉子就落左黎,

咁我地就一齊去巴士站搭車,

一路上又繼續傾計,好開心八點三到九龍塘。

上堂,上晝既兩堂都上得幾好,

晏晝落左FW 食開sem飯,

途中遇見細姨,打完招呼就走lu,

又食麥記><好多汽水ar........

食完就返去學校na。

繼續下晝既堂,頂左一個鐘度,

頂唔順,訓左陣,放break去搵mon佢地,

mon個新髮型,唔錯呢!

之後太眼訓,自己一個返左去訓教。

繼續上堂又訓左陣,之後好快就落堂。

一齊行落去搭車,跟住太累自己行先,

到車站就分開走lu。

我同叉子落左旺角行,

行左幾個商埸,雖然無收穫,

但係有好多新發現xd,到七半我地搭車回程lu,

因為我要去食飯。

到大圍站我落車先,響馬鐵度訓到落車,

去到mos行左陣,先去食飯,

食左好小,因為好唔舒服同無胃口,

食完就傾計,傾左陣就訓著左,

到十一點散場,返到屋企沖完涼就訓lu。

2010 年 1 月 26 日  星期二   晴天


sem break活動------唱k with ada & fds^^ 開心 分類: 好朋友聯誼

今日好開心呀,因為可以見到好耐無見既ada^^

原本我地唱之前都會有活動----行街街,

不過因為ada要整電腦,所以剩係去唱k。

約左六半mke等,不過我遲到><

到六九先到,要小朋友同ada久候了。

出發na,由mke行去mk,

之後仲有個白雪雪大朋友join四人行。

放低左個包伏之後,就去左旺電同ada買腳趾,

最後買左隻sandish 4 GB,

返到去k房,已經過左半個鐘有多,

大朋友同小朋友已經等唔切開左餐,

咁我地兩個都落去拎野食。

開始唱na,hapi^^

到十點度,有個柴可夫黎左,ada都走左lu

落到去再上返去,又cut左,咁算na,坐多陣,

散場lu。大朋友同小朋友話送我搭車,

唔駛na ^^大多都住沙田,又唔岩路,

各自走啦^^,行去搭車,中途上左去十蚊店度睇下有無野買,

買左糖糖同紙,之後就去搭車車啦!

十一點幾返到屋企lu^^

p.s今日我地無食雪糕ar><

我地今次亦都無唱每次都會唱既uptown girl><

2010 年 1 月 24 日  星期日   陰天


sem break活動------行街+拍照with 魚魚^^ 愉快 分類: 好朋友聯誼

今日既行程原本係去大埔海濱影相嫁,

不過個天都唔鍾意同我做朋友,

天色不佳,所以改變行程。

我同魚魚去mk遊盪xd。

兩半去到聯合,第一站行聯合同睇相機帶,

第二站,去新之城行+睇相機帶,

第三站,去朗豪搵野影同睇衫,

第四站,返去聯合買相機帶^^

今日一路行一路傾計,

其實我都問左好多人意見,

我知道身邊既人只可以俾意見我,

最後點做都係睇自己,

點都好,多謝你既意見同安慰^^

今日用左好少錢,五十幾,很好^^

跟住去左搭巴士回家,和周太同一班...........

早知唔上上層,佢同佢個女坐我隔離,

還好,打完招呼就無傾計,

我就繼續同魚煲粥,煲到返樓下。

返屋企食飯飯就完lu。

2010 年 1 月 23 日  星期六   晴天


失敗了.............. 不屑 分類: 日常生活

失敗了!唉..................

2010 年 1 月 20 日  星期三   晴天


我做到na!我真的做到了! 開心 分類: 日常生活

我講過既野一定會做到!

芒子,我成功了,現在已經50小時有多了,

我會繼續累積上去,之後用日、用月、用年計!

哈哈,我肯定可以做到!

不過呢考試就.........

今晚又要通頂na,

總知大家加油,sem break 去盡興xd^^