今日好開心呀,因為可以見到好耐無見既ada^^
原本我地唱之前都會有活動----行街街,
不過因為ada要整電腦,所以剩係去唱k。
約左六半mke等,不過我遲到><
到六九先到,要小朋友同ada久候了。
出發na,由mke行去mk,
之後仲有個白雪雪大朋友join四人行。
放低左個包伏之後,就去左旺電同ada買腳趾,
最後買左隻sandish 4 GB,
返到去k房,已經過左半個鐘有多,
大朋友同小朋友已經等唔切開左餐,
咁我地兩個都落去拎野食。
開始唱na,hapi^^
到十點度,有個柴可夫黎左,ada都走左lu
落到去再上返去,又cut左,咁算na,坐多陣,
散場lu。大朋友同小朋友話送我搭車,
唔駛na ^^大多都住沙田,又唔岩路,
各自走啦^^,行去搭車,中途上左去十蚊店度睇下有無野買,
買左糖糖同紙,之後就去搭車車啦!
十一點幾返到屋企lu^^
p.s今日我地無食雪糕ar><
我地今次亦都無唱每次都會唱既uptown girl>< |