希子 心晴記事
愛一個人很難,要忘記一個深愛過既人更難!
唔開心又要過,開心又要過,
我要笑住過每一日,
因為我今天仍能看到這個世界,已是一種恩典!
HeijiHeiji
暱稱: 希子
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
可愛的寶貝=P
寶貝>3<
十問九唔應..........
傻豬了~~~~
遇到你..........
文章分類
全部 (221)
DIY 食物篇~^^ (4)
placement (1)
日常生活 (137)
好朋友聯誼 (35)
我與他 (1)
東亞運動會記事 (3)
寧靜的時候 (19)
歌........歌 (3)
未分類 (18)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 221
留言總數: 19
今日人氣: 6
累積人氣: 2002
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 31 日  星期三   晴天


2010-03-31 不安 分類: 日常生活

今日打左兩篇日記,另一個響xg度!

你知唔知呀,其實我好想搵你傾計嫁,

但係每次都係閒聊!

我好想你聽我講,依刻既感受!

我自知自己唔係一個好老師,老師亦唔係我想既職業!

以往實習既老師、媽咪既朋友(現職幼師)、家人,

都覺得呢個職業好適合我。

無錯,響實習我有好大滿足感,好開心同小朋友一齊!

可是要我以老師作為終生職業,我發現我做唔到!

一直都係佢地牽住我走,表面上係為我好,

其實我想點,你地有無人知呀?!

"最緊要你自己鍾意,做野又好,讀書又好,無所謂嫁"

我明你地俾好大自由我!

可惜一開始就行錯左,三年啦,返唔到轉頭!

如果轉科,又浪廢左呢三年!

好迷好迷,我開始慶幸我無感情的煩惱,

只有工作和學業的煩惱,

究竟我應該點做呀?我下一步要點做呀?

2010 年 3 月 25 日  星期四   晴天


不想長大 不安 分類: 寧靜的時候

今日響學校慶祝邵太22歲生日,

響個生日牌上面寫字果陣,

我毫不由疑叫個姐姐寫上"Sandi Siu",

記得上年同佢慶祝生日叫佢劉太,

唔知出年佢係乜太呢?!

睇住一個個朋友陸陸續續生日,

我就覺得距離自己生日愈來愈近。

踏入2字頭,好明顯唔應該係成個細路仔咁,

無錯愈近生日,我愈唔想長大,

太快啦,時間唔會等人,話咁快就由1變為2,

好快就會到3、4、5、6.............

好坦白咁講,我無諗過一踏入2字頭就出黎做野,

行到依家呢條路,我從來無諗過,亦都唔想咁行!

日子愈近,愈想途避,因為我知道離畢業時間更加近!

我唔想咁快結束校園生活,奈何我這行成日都講經驗,

d阿太都叫我地做左一年野先讀書。

好多事唔係你話想咁就咁,的確理想與職業並不能共存。

我不明白以往的老師和家人都說我將來會是一位好老師。

其實我很討厭教書,跟本不想教,可是要生活嘛,

不工作就沒收入嘛!

這陣子內心不停地爭扎,很多東西要我做決定。

為何人愈大煩惱愈多,有時候好想自己是有特殊需要的孩子,

不用煩,每天活在自己的世界中。

我不想那麼快到,時間可以慢一點嗎?

可以讓我的19歲停留長一點嗎?!

2010 年 3 月 20 日  星期六   晴天


2010-03-20 疑惑 分類: 日常生活

呢次希子又俾個陷井自己踩na.......

希望唔會跌左落去啦!

跌左就要去飲檸檬可樂!

由兩點返到十點幾,最辛苦係落貨!

真係好累,但我想更累,

因為可以乜都唔諗,一教訓天光,

但係又訓唔著,想同你地傾到眼訓為止!

我要變............... 滿足 分類: 寧靜的時候

「變變變變變變變,我要變.........」

cecs既同學仔,上年首歌係咪有d熟呢?

呢首係我yr 2實習間園唱既詩歌^^

其實好多時候都想去改變一下自己,

但係原來要改變係好難....

原來時間過得好快,好快我就20歲啦!

今年又係會好大轉變既一年,首先我好快唔再係全職學生,

第二,真真正正要踏出社會,

第三,我想停落黎.............

呢幾日突然變左個細佬仔咁,好想去玩......

咩都唔想做,剩係想玩,玩到累就去訓><

的確呢幾日都超早訓,早到呢...........

日日都腦不離手,但今日開始就唔可以啦

唔知今晚返到屋企之後,d朋友仔會唔會訓晒,

無入陪我傾計同玩呢?!

今日需要要幫手,不過我都會去影相相,

雖然我唔鍾意花,不過我鍾意影相,

呢兩日我會影到幾多相相呢?

唔知有無朋友仔會黎呢?

如果你地去既話就打俾我啦,記住響天后站的興發街出口出^^!

2010 年 3 月 19 日  星期五   晴天


地獄日>< 滿足 分類: 日常生活

今日whole day,慘情!

由於今朝人人都要早出門口既關係,

我早左好多起身,不過都唔夠時間去打理自己。

執好晒d野就落街羅錢,跟住就去搭車。

好耐無搭過巴士返學,等上車就morning call小師弟,

佢聽電話把聲好好笑xd!

今日中年男人唔同我地一齊坐啦終於。

一路上又傾計,點解同你可以咁好傾嫁?!

上堂,係咁訓,今朝太早訓又太早起身><

第二堂有得傾pj,我地琴日又傾左,

結果變成數獨同msn大戰^^

小師弟仲叫我上堂唔好玩電腦xd。

食飯,又去飲茶,一路飲一路玩電腦,

正!上cece,連唔到線,努力上堂。

五半後要補課,要補考...........

魂魄都唔齊,呆下呆下咁行去巴士站,

由上車訓到落車,唔知點解有d掛住一個人,

好想見到你呀.............好朋友!

返到屋企即刻開電腦,玩左陣,竟然訓著左,

之後就落左樓下食飯,食完飯返黎繼續玩,

聽日後日就要好辛勞的過><