今日響學校慶祝邵太22歲生日,
響個生日牌上面寫字果陣,
我毫不由疑叫個姐姐寫上"Sandi Siu",
記得上年同佢慶祝生日叫佢劉太,
唔知出年佢係乜太呢?!
睇住一個個朋友陸陸續續生日,
我就覺得距離自己生日愈來愈近。
踏入2字頭,好明顯唔應該係成個細路仔咁,
無錯愈近生日,我愈唔想長大,
太快啦,時間唔會等人,話咁快就由1變為2,
好快就會到3、4、5、6.............
好坦白咁講,我無諗過一踏入2字頭就出黎做野,
行到依家呢條路,我從來無諗過,亦都唔想咁行!
日子愈近,愈想途避,因為我知道離畢業時間更加近!
我唔想咁快結束校園生活,奈何我這行成日都講經驗,
d阿太都叫我地做左一年野先讀書。
好多事唔係你話想咁就咁,的確理想與職業並不能共存。
我不明白以往的老師和家人都說我將來會是一位好老師。
其實我很討厭教書,跟本不想教,可是要生活嘛,
不工作就沒收入嘛!
這陣子內心不停地爭扎,很多東西要我做決定。
為何人愈大煩惱愈多,有時候好想自己是有特殊需要的孩子,
不用煩,每天活在自己的世界中。
我不想那麼快到,時間可以慢一點嗎?
可以讓我的19歲停留長一點嗎?! |