ღ▪ ▫げつஜ 越想逞強去開朗 笑聲就越啞 ぴぴ
然而剩我一個 更加飛得堅壯 總算收穫 ﹐﹐
2007 年 2 月 14 日  星期三   晴天


情人節

終於到左情人節啦
各位有伴侶既朋友都特別緊張呢
自從寫完2月13日果篇發洩日記之後
我既心情無啦啦開朗返好多
睇怕都係接受現實了

今日一返到公司 阿仔俠就同我講
我地office 有3個女同事收花
但係我只係影左2扎 因為有一扎個包裝好殘
等我post 人地既花黎慶祝我既情人節吧


圖1,2,4 係同一扎花黎架
係我地公司3位女同事收既花當中最靚果扎
圖3果扎都幾靚ga

其實我今年都有花收
臨放工果時熙少sms 我話大約9點幾10點返
根住接我出去行去同埋玩
果時真係開心左一下 不過覺得有點奇怪
因為佢老細連佢話唔去都唔俾 到底肯唔肯放人呢

結果 到左10點半我忍唔住打俾佢
不出所料 佢果然係唔走得
當時真係好down 好down
佢唔應該認承我的 唔應該令我有希望

於是我就發悔氣走左去訓
由於我真係好累好累
所以訓左落床冇幾耐就訓著左
但係 訓左個幾鍾之後 係又餓 出面又嘈既情況下醒左

我係空住肚諗住等佢返黎
所以真係好餓 醒左訓唔得返
一怒之後出後睇下個電話幾點
23:55分 唔睇還好 一睇就訓唔返著
到12:15分左右 忍唔住又打俾佢問佢係邊
佢話仲係酒樓 而家返緊黎 仲問我食唔食野
我只係話 唔食呀 冇謂口 byebye cut 左佢線
過左大約5分鐘 佢再打黎問我食唔食野
又係講左句唔食之後cut 左佢線

佢返到黎 入房攬住我 問我係咪嬲到唔想同佢講野
我問返佢 到底佢想我講d 咩 佢就沉默
以我既性格我都係按捺不住講了
我講完一大輪 佢就發我悔氣
叫人講果個係佢 講左唔岩聽發悔氣果個都係佢
嬲嬲地走左出房 同阿胭/肥雄/阿仔傾左陣計

其實你地講既我通通都明白
真係唔係佢既錯 但係我都係阻止唔到自己嬲
到左3點幾先入房訓 我一訓著床好似整醒左少少佢
我特登係佢半夢半醒之間同佢講
「如果你聽日黎接我收工食飯我就原諒你」

我唔肯定佢聽唔聽到架
但係我深深覺得如果佢在意我既就1定會聽到
答案將會係明天揭曉 希望我唔會失望啦

p.s 由於熙少扎花係亂買既關係 扎花實在不太美觀
所以為免大家失望 我都係唔post 相啦XD

刊登時間︰2007-02-16 12:12 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 13 日  星期二   晴天


沮喪萬分

整個2月 我都處於很開心及興奮的狀態
可是 從昨天起 我就開心不起來

2月14 眾所周知是情人節
我自問從來不那麼重視節日
我重視的是那個人
這將會是我們一起渡過的第3個情人節

第1個情人節 我們才剛開始沒多久
那時我們的關係反而比現在冷淡
我記得當時我要11時才下班
那年的情人節很冷冷的就過去了

第2個情人節 算是有進步吧
我也比較早下班 下班後1起去吃飯
但你卻一直嚷著說很累
然後吃過飯 買過禮物後就忽忽回家了

說真的 這2次我並沒有太大的失望
因為明知道你就是不會浪漫的人
反正你願意陪陪我 我也沒什麼好抱怨

但今年 你卻由1月下旬就開始說要為我訂花
開始想今年到底要怎樣過 到哪裡吃飯
說沒有感動、興奮、期待 那就一定是騙你的
所以我整個2月都很期待那天的來臨
比出雙糧時還要期待百倍

可是 你2月12日卻跟我說 
你情人節當天要和你的大老闆吃團年飯
位已經訂了 絕對推不掉
那一瞬間的失望 我想是文字無法形容出來的
我很想找1個發脾氣的理由 很想找1個對像來怨
很想很想痛罵你的大老闆 可是 ..
我卻連罵人的心情和力氣都沒有了

我當然明白這一切都不是你所願意
我知道你也很想和我一起渡過
可是 我卻說不出貼心的話來
「沒關係 情人節每年都有」
「我不在乎 只要我倆在一起 每天都是情人節」
「工作要緊 我沒關係的」
我真的很想這樣講 真的!
可我就是開不了口

到今天 我倆好像也想刻意迴避這個話題
但我在你面前卻變得很寡言
你是知道的 知道我不快樂 但也無能為力

晚上10點半 我就回到房間想睡覺
我想刻意去迴避 2月13到14這個交接時間
你進來想逗我玩 我卻沒那種心情
我實在無法強逼自己笑
我仍然是很沉默 只是隨口回應著
直至你跟我說了一句話「我明天要開夜班」

我當場很想很想哭出來
我本來已經比較能接受你晚上要去吃飯
開始有1點釋懷 找到一點藉口來安慰自己
你卻再一次挑戰我的情緒智商
這考驗未免也太殘忍了一些吧

我馬上叫你去趕快去洗澡 我想你離開房間
我想靜靜一個人難過 我不想發脾氣
不想在你面前哭 不想你覺得我不懂事無理取鬧
連續多天沒有睡好 我的精神已經很疲累
我必須催眠自己盡快入睡 我才可以比較不難過

我流著淚入睡了 但只是淺眠 並沒有熟睡
只要有一丁點兒聲音 我就快上醒來
你進來想和我說話 但我仍是很沉默
也許是終於按捺不住 你語氣在責怪我

為什麼要逼我看開 為什麼要逼我
我當然明白你並沒有錯 你也不想這樣
可是難道我就連傷心的權利也沒有了嗎?
我並沒有要發你的脾氣 我只是不想說話
想一個人靜靜 想慢慢調整自己的思緒

你明明也知道我不是責怪你 也沒有生你的氣
為何你要說那種話來傷害我
難道你以為我不懂嗎 你說的每一句我都懂
但我懂不等於就能馬上釋懷

我不想傷害你 所以決定沉默
待自己心情平伏才和你說話
這些你的知道 但你卻仍是無法沉住氣
還是要說出那些不屑我表現的話

你大概覺得自己也很委屈吧
然後是覺得我在小題大造

是的 你很委屈 我能了解
對極 我就是在小題大造

男人和女人的想法很難有交集
我了解你為何委屈
你卻不了解我為何小題大造

刊登時間︰2007-02-14 01:05 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 12 日  星期一   晴天


去舊迎新

尋日買左隻杯 今日拎返Office
之後望下望下 我發覺我都買左唔少新野
杯/公仔/相機/袋/等等...

不過除左相機之外 我買果d 野都唔係貴既
所以都唔係太緊要 加上我都好開心XD

今日返返下工 同事突然發覺佢隻杯爛左
仲要係爛得好妙 好似有人整爛左之後
自己將D 碎片砌返埋咁
講多無謂 去片

隻杯係咪好可愛呢 大家應該都睇唔出有咩問題

再睇下哩2張。。。

我真係吹漲到唔影低佢都唔得
其實整爛左人D野咪認左佢
何況係隻杯姐 要你賠都唔係D咩錢姐
真係極之無言以對


仲有2日就2月14情人節啦
今日收到個消息 熙少話2月14果日佢老細請食飯
唉 勁down 雖然佢話唔去
但係我又覺得好似唔係咁好 話哂都係老細請食飯
好好好好矛盾呀

刊登時間︰2007-02-12 10:49 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



Rurutia
暱稱: ღ▪ ▫げつஜ
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一個人
零晨3時10分
任性
不踏實
誰...?
文章分類
全部 (109)
黯然神傷 (10)
歡天喜地 (19)
生活琑事 (39)
自說自話 (12)
有感而發 (13)
怨聲載道 (12)
電光幻影 (1)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Forum
自訂欄位(一)
尚無任何內容