2006 年 12 月 19 日 星期二  |
|
病入膏肓 |
|
今日應該係我最病既一日,
一早起身就不停咳、打乞痴,
成個人痴痴呆呆,暈下暈下。
但係我知自己咁樣唔返工2日的確唔係幾好,
昨日仲要因為d私人野而病左都冇去睇醫生,
所以只好硬住頭皮返工去。/~\
返到去係咁咳咳咳咳咳,
聲到變哂,又沙又"盟"。
阿仔俠仲係咁話我係度傳播病菌,
其實我都覺得自己係,不過唔知可以點。
返到屋企繼續同熙哥冷戰,
哩一關佢永遠鬧不羸我,
最後都會係佢認低威。
所以哩場冷戰都開始降溫,
不過我仲係嬲嬲地。\口/
|
|
刊登時間︰2006-12-22 01:45 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 18 日 星期一  |
|
故態復萌 |
|
終於,星期一到來了,
真係病左,病魔始終沒有放過我的意思。
起左身,真係好唔舒服,
忽冷忽熱,頭暈又咳,
最後都係決定請假。
都係九點幾起左身,
請完假之後用左一陣電腦,
睡魔就開始急call我,
所以12點度又走左去訓覺啦。
大約4點度訓醒起左身,
都仲係好唔舒服,
諗住坐一陣等個人回魂先行去睇醫生。
點知到左4點半度,熙少打黎話放工,
咁就諗住等佢返黎一齊去睇啦。
好啦,到佢返到黎已經5點幾,
由於懶惰唔想行多次,所以決定6點落街睇醫生,
順手買埋飯返屋企食啦。
好啦,點知無啦啦吵左大獲,
害到我一氣之下冇去睇醫生。
2個星期內病2次,
又再一次引證禍不單行哩句說話。
|
|
刊登時間︰2006-12-22 01:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 12 月 17 日 星期日  |
|
懷念 |
|
12月15日係我媽媽既死忌,
我同家姐係今日就決定去拜媽媽。
事隔兩年,其實感覺已經變淡,
不過都仲係會有d 淡淡既哀傷。
食完晏,我就沖涼洗頭化妝預備出法啦,
點解要化妝呢?因為我媽媽好貪靚,
所以化個妝先去見佢啦。
首先同家姐去左街市買花,
買左媽媽好鍾意既火百合。
然後去左紙扎舖揀d 野燒俾媽媽,
我同我家姐不約而同地話要買馬吊。-_-
搞完一大論,買左d 甜點、西餅同埋古古力,
差不多4點45分既時候先去到。
點知去到見到關左門,
當時個心都幾驚,好在個看更叔叔好人,
俾我同我家姐入去拜埋咋,
於是就同家姐上左去正式開始拜媽媽啦。
拜完媽媽,我同家姐就去左官塘行左陣apm,
我咩收獲都冇呢,家姐就買左香水同埋一份聖誕禮物。
我就係咁過左我一個假日啦,
不過,我開始覺得病魔黎緊搵我。 |
|
刊登時間︰2006-12-19 01:23 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|