2007 年 2 月 3 日 星期六  |
|
心情緊張 |
|
星期六都係要返工
今日熙少要開夜 返1-4零晨
不過佢應承左我 星期日會陪我出去買袋
今日臨放工果時家姐打俾我
問我出唔出旺角睇相機
我本身都好想出去ga 可惜熙少同我講佢冇買飯
加上佢又好累 晏少少仲要出去開工
所以我要買野返去俾佢食
咁打俾家姐叫佢幫我睇價啦
反正我都決定左要買邊陪
8點1x分既時候家姐就打俾我話有左個價
價錢都ok @@係比起出面平左
於是就決定買啦 星期1-2度有貨
勁開心呀 想買左好耐架啦 雙糧萬萬歲
好好好期待聽日既來臨呀!!
希望可以買到岩心水既袋啦
|
|
刊登時間︰2007-02-04 11:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 2 日 星期五  |
|
深思熟慮 |
|
其實我唔再寫既原因有好幾個
首先 我覺得自己有時都唔明自己寫咩
好似寫黎好無謂咁 所以根本寫唔落手
第2 其實我好想買左相機先寫
有好多野我覺得要影出黎俾人睇先會明
始終圖文並戊係會比軟有趣一點
有時靜係文字都幾沉悶
而我2月就會出雙糧(應該) 所以決定買左相機再寫
第3 我成日寫blog 都寫得好唔順
有諗過好多原因 終於發覺最大既問題係-- 標點符號
我實在係好唔識去使用標點符號 由細到大都係咁
有時可能靜係諗用咩標點符號都諗左一半時間去
所以而家決定 唔再用咁多標點符號 隔空格黎分句就算
咁樣我諗我會方便好多 同埋唔駛再花太多時間係哩度

踏入2月 其實心情好開心又好興奮
因為2月有2個重要既節日
分別就係2月14既情人節 以及2月18既農曆新年
今年既情人節同新年痴得好近呀
所以我諗果2個星期都會幾忙碌
而家要開始諗要送咩情人節禮物
最後 請大家有睇既就留個言啦><
Thanks A Lot !! |
|
刊登時間︰2007-02-03 02:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2007 年 2 月 1 日 星期四  |
|
好久不見 |
|
大家好呀
係咪好耐冇見我呢?
係呀 之後因為一d 私人理由暫停左寫
我決定由2月開始再寫返
其實我都好想話俾大家聽做咩我唔寫
不過而家暫時唔係咁方便
或者等我返到屋企再同大家交代一下啦
另外 想請各位仲有睇我個blog既人留個言
等我睇下邊d人仲有睇 邊d人放棄左我XD
麻煩哂大家@@ 唔知邊個會係最快留言既人呢 |
|
刊登時間︰2007-02-02 06:02 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 37 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|