ღ▪ ▫げつஜ 越想逞強去開朗 笑聲就越啞 ぴぴ
然而剩我一個 更加飛得堅壯 總算收穫 ﹐﹐
2007 年 2 月 3 日  星期六   晴天


心情緊張

星期六都係要返工
今日熙少要開夜 返1-4零晨
不過佢應承左我 星期日會陪我出去買袋

今日臨放工果時家姐打俾我
問我出唔出旺角睇相機
我本身都好想出去ga 可惜熙少同我講佢冇買飯
加上佢又好累 晏少少仲要出去開工
所以我要買野返去俾佢食

咁打俾家姐叫佢幫我睇價啦
反正我都決定左要買邊陪

8點1x分既時候家姐就打俾我話有左個價
價錢都ok @@係比起出面平左
於是就決定買啦  星期1-2度有貨
勁開心呀 想買左好耐架啦 雙糧萬萬歲

好好好期待聽日既來臨呀!!
希望可以買到岩心水既袋啦

刊登時間︰2007-02-04 11:51 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 2 日  星期五   晴天


深思熟慮

其實我唔再寫既原因有好幾個
首先  我覺得自己有時都唔明自己寫咩
好似寫黎好無謂咁  所以根本寫唔落手

第2 其實我好想買左相機先寫
有好多野我覺得要影出黎俾人睇先會明
始終圖文並戊係會比軟有趣一點
有時靜係文字都幾沉悶 
而我2月就會出雙糧(應該) 所以決定買左相機再寫

第3 我成日寫blog 都寫得好唔順
有諗過好多原因  終於發覺最大既問題係-- 標點符號
我實在係好唔識去使用標點符號  由細到大都係咁
有時可能靜係諗用咩標點符號都諗左一半時間去
所以而家決定  唔再用咁多標點符號  隔空格黎分句就算
咁樣我諗我會方便好多  同埋唔駛再花太多時間係哩度

踏入2月  其實心情好開心又好興奮
因為2月有2個重要既節日
分別就係2月14既情人節 以及2月18既農曆新年

今年既情人節同新年痴得好近呀
所以我諗果2個星期都會幾忙碌
而家要開始諗要送咩情人節禮物

最後  請大家有睇既就留個言啦><
Thanks A Lot !!

刊登時間︰2007-02-03 02:22 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2007 年 2 月 1 日  星期四   晴天


好久不見

大家好呀
係咪好耐冇見我呢?
係呀 之後因為一d 私人理由暫停左寫
我決定由2月開始再寫返

其實我都好想話俾大家聽做咩我唔寫
不過而家暫時唔係咁方便
或者等我返到屋企再同大家交代一下啦

另外 想請各位仲有睇我個blog既人留個言
等我睇下邊d人仲有睇 邊d人放棄左我XD
麻煩哂大家@@ 唔知邊個會係最快留言既人呢

刊登時間︰2007-02-02 06:02 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



Rurutia
暱稱: ღ▪ ▫げつஜ
性別: 女
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
一個人
零晨3時10分
任性
不踏實
誰...?
文章分類
全部 (109)
黯然神傷 (10)
歡天喜地 (19)
生活琑事 (39)
自說自話 (12)
有感而發 (13)
怨聲載道 (12)
電光幻影 (1)
未分類 (3)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
Forum
自訂欄位(一)
尚無任何內容