| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 11 日 星期一  |
| 失敗..]] |
今日好遲先番到學校..*
5知點解覺得D時間過得好快,,好快又lunch lu∼!
今日同koey,,小玲,,媽子1齊去食..
本來唸住去海達食ga..不過果度滿晒人!
koey又5舒服,5想去食m記∼
搞到我地去左間5知咩度食..個度d野又肥..又貴!
都5知咩餐廳黎ga..!
跟本我同媽子去左m記買野食..
點知我地買完個時,koey同小玲走左..=.=”
結果我同媽子要露宿街頭..又冇淡好食!唉∼*
食完之後就番左學校...
之後就上兩堂va,,唸住有得掉位la!!
點知...係..的確係有得掉..不過係miss同我地掉..
仲要係幾個,幾個甘1齊掉..=.=”
妖∼甘不如5好掉!!
放學後就去左留堂..唉!今日係學校第1日開留堂班,,我就去左留堂..]]
真失敗!!!
留完堂就去左搵koey同真真..
之後6點幾番到屋企...*
唸住同人傾下計LA..點知個msn又5知搞乜開5到!!
仆街!!!咩msn黎!!
唉∼*到依家都仲開5到..超嬲!!!!
|
| 刊登時間︰2006-09-11 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 10 日 星期日  |
| 迎接秋天../ |
嗯!今日好早就起左身lu~*
今日既日氣好好呀!!!好清爽,,好舒服呀!!!!!!!
好想出街呀玩ar..不過可惜冇人陪我..>3<
之後開左部電腦睇論壇,,同人msn..
下午時落街還碟..一陣陣風吹過,,而且又冇落雨..
實在實在太好喇!!!!
但除左去還碟外,就成日都留左係屋企...悶死..]]
不過..有樣好重要既事..
就係我多左個ar哥喇!!!ar哥好錫我ga,../\./\
唉!!聽日要番學喇..>3< |
| 刊登時間︰2006-09-10 08:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | » | |