唉~*今日超5想起身番學ar..
不過見今日系星期5,,聽日5駛番..所以好辛苦甘起左身番學..]]
點知..番到學校時比平時早左成10幾分鐘..
但又做晒功課..食埋早餐..
搞到冇野做..=口="
唉..今日第1堂就英文堂..仲要又係連堂..上堂果時我同媽子係到寫野la..
但又關佢事..係到屌屌屌..屌乜撚野ar!!!
我地寫野關你撚事牙..都on撚9...
好快又小息lu..然後上2堂中文..都5好笑既..悶死人la!!
lunch喇..lunch喇..就同媽子..koey..真真就去左m記食..突然..
方浩然走左過黎..話1齊食喎!
當然無任歡迎la..*
佢係甘搞d爛gap..但又幾好笑ga..食完lunch就番左學校..
番到學校..
景然見到華囡同ar bee係到..好估5到ar!!
之後就上普話同history..ok啦..無無聊聊甘..
但到左EPA時..超悶..個ar sir都5識教書既..靜係照書讀..
係甘既話駛咩佢教..]]
上完EAP就上科學..去左做實驗..點知係差5多落堂時,,
景然落大雨..o晒..
好彩媽子有帶傘炸,,先5駛淋雨..
但途中5小心踩左落個水到..結果對鞋濕晒!!
最嬲既係番到屋企冇耐..就停左雨..
都5知有冇搞錯!!擺明玩野姐!!!
|