今日超黑仔ar..我甘大個女都未試過甘黑仔ga∼>3<
朝早個時,有樣我日日都要用既野景然壞左..
搞到我要即刻坐的士上梨木樹搵yee措!!來回成幾十蚊ar!!
跟住準備好就好快落左街去搵老媽子..
點知係坐車途中,,,,景然遇到血光之災〔咪亂唸..〕
好彩架車上面除左媽子就冇識既人..
媽子一見到就好快幫我..好彩有媽子幫炸..
換轉係其他人,肯定靜係識笑,又幫唔到手!
媽子真不愧係媽子!!!/\./\
到左差5多番到學校時,先發現原來5記得帶膠布..個時超5知點算..]]
唉∼*靜係講到呢度我已經覺得好撚黑仔..>3<
到上堂時,5知係病左丫定鼻敏感嚴重左..係甘流鼻水!
有d頭暈..搞到超眼訓!
跟住miss siu處理班務時,景然話班號有調動..
佢講既野就係同我之前唸既一樣,變左做30號仔..
聽完之後簡直成個人崩潰晒,冇晒心機..所以唸住訓覺la!
但又坐得前喎,訓都未訓就比miss叫名..唉../
到左食lunch時,出面又落緊大雨,搞到要留係學校食..
估唔到本小姐中2既第1個lunch係在學校里度過..!
到左個lunch差5多完時,終於忍5喇!!
就係要去sick room訓覺...!!!!再5訓下既話就真係會病死..
唸住可以訓到放學la..點知訓左1個中就比個8婆叫醒左..
叫我番課室上堂,個時幾撚想屌鳩佢ar!!!
上到課室時,甘岩科學默完書,結果我放學時要留低默完先走..
上完科學堂..就上呢個數學堂,,,呢堂仲悶.../
終於放學lu..就即刻去搵個科學miss默書la!
點知我溫左個d佢又5出..冇溫個d佢又機乎出晒..
個時o撚晒...
唉..最後5點幾終於番到屋企玩電腦..]]
今日之內一定5再落街,費事又5知會遇到咩事!
總知一句講晒,,今日真係黑仔到爆!!!
|