今日本來唸住5點幾起身,點知遲左成個鐘..-.-”
然後好快甘換衫,洗面...等等...就沖左落街!
約左媽子,結果.....遲到!!!
本來唸住一邊同媽子食早餐,一邊抄功課...
但我成本作業都冇做過,抄左小小就覺得好煩!
所以除左中文外,就咩功課都冇交...
跟住一入學校門口,小丙就叫停我同媽子..話打聲招呼喎,真係比佢赫死!!!
完左早會後,就番左班房...*
點知...呢個時候,,,,MISS SIU同吳SIR入左黎..
佢地做我班既班主任同副班主任,開心死我!!!!!!
好彩唔係個8婆做我班主任炸...
之後10點幾去左禮堂聽個校長同副校長講廢話,悶爆∼*
12點幾就放左學LU∼
同媽子去M記食完lunch,就去左搵yee,同佢一齊番慈幼..
點知去到慈幼門口,,見到超多舊生係到行來行去,,乞人憎!
搞到我同yee都5想探老師,所以我地好快走左....
番到屋企..開左部電腦,都5知有咩做!
所以同媽子傾計..跟住我地係到傾我地班D班號,愈傾就愈hurt...>3<
好仆街ar!佢單數,我雙數..*
屌...真係好嬲!!!!!無lala改乜Q班號..之前咪幾好!>3<
|