今日好早就起左身lu~*
食完藥後,就去開左部電腦上論壇,dl野睇..
本來今日有街出ga..不過落太大雨喇!
而且我D傷風又未好番...
搞到今日成日都留左係屋企 .. ]]
點解仲未好番ga.. 唉!>3<
秋天喇,,秋天喇!!!!!今晚我覺得好涼,好靜...//
好掛住你ar..*大忙人!!!
[[媽子,,唔好甘灰la..你會搞到我都好灰ga!!
今日一起身...覺得好頭暈..
原來..病左!=.=”
所以老豆叫我5好番學..跟住繼續訓..
訓左陣就起身開電腦dl bt,睇論壇...
9點幾就落左街睇醫生..
醫生果然話傷風...-.-”仲有..鼻敏感都嚴重左..>3<
同埋喉嚨發炎..
換句話黎講,即係病得好嚴重!!!
番到屋企睇bt dl番黎d戲,幾好睇ga∼*
之後同個on9霖傾msn..
我講乜佢都信,正一白痴仔!!
食完藥後,覺得仲暈..所以去左訓覺..
訓左一陣..媽子就打黎..結果比佢嘈醒左!!
又訓唔番..]]
到左下午,yee放左學番黎..
同佢傾電話..聽佢講佢學校條咸魚對D男仔點姣法....
唉∼*到依家都仲好暈...都5知D咩藥黎ga∼*