a33yan66

暱稱: °× aR* Yan\'*
性別: 女
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 
 
RSS Feed
2006 年 9 月 9 日  星期六   雨天

 病..*

今日好早就起左身lu~*

食完藥後,就去開左部電腦上論壇,dl野睇..

本來今日有街出ga..不過落太大雨喇!

而且我D傷風又未好番...

搞到今日成日都留左係屋企 .. ]]

點解仲未好番ga.. 唉!>3<

秋天喇,,秋天喇!!!!!今晚我覺得好涼,好靜...//

好掛住你ar..*大忙人!!!

[[媽子,,唔好甘灰la..你會搞到我都好灰ga!!

 

刊登時間︰2006-09-09 10:52 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 9 月 8 日  星期五   雨天

 病左**

今日一起身...覺得好頭暈..

原來..病左!=.=”

所以老豆叫我5好番學..跟住繼續訓..

訓左陣就起身開電腦dl bt,睇論壇...

9點幾就落左街睇醫生..

醫生果然話傷風...-.-”仲有..鼻敏感都嚴重左..>3<

同埋喉嚨發炎..

換句話黎講,即係病得好嚴重!!!

番到屋企睇bt dl番黎d戲,幾好睇ga∼*

之後同個on9霖傾msn..

我講乜佢都信,正一白痴仔!!

食完藥後,覺得仲暈..所以去左訓覺..

訓左一陣..媽子就打黎..結果比佢嘈醒左!!

又訓唔番..]]

到左下午,yee放左學番黎..

同佢傾電話..聽佢講佢學校條咸魚對D男仔點姣法....

唉∼*到依家都仲好暈...都5知D咩藥黎ga∼*

 

刊登時間︰2006-09-08 07:56 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]