今日好早就起左身lu..可能開心掛..開左部電腦..整日記..
12點幾落左街去搵yee..1齊去kf搵瑩..
去到kf都冇咩野做,..傾左陣計甘啦...
3點幾瑩就走左lu..我同yee見冇野做..但又5想番屋企..
所以就去左行街買衫..xD..大出血ar..
不過都值既..xxDD,.之後去左yee屋企換衫整頭..
6點幾就落左石蔭去食飯..5知點解唔多想食野..食左好小野就走左..
去搵yee1齊出去睇煙花..本來想叫多d人ga..不過......
出到去超多人ar..好彩早d去炸..好令令呀..不過5知點解睇到好想訓..
睇完就坐地鐵番kf..都10點幾lu..係kf hea左陣..
就番左屋企lu..
嗯!好累呀..要早d訓..因為聽日有婚禮睇..xD.. |