琴晚好夜先訓..為左驚5知醒..所以將個鬧鐘較早D..
點知..今朝遲左成半個鐘先起身..我即訓望下個手機..原來我較遲左2個鐘..
真失敗!!之後好快就走左落街..
然後同miki去m記食早餐..因為琴晚冇食飯..超肚餓..
順便做功課..超多功課ar!琴晚做左成2個鐘..不過依然做唔晒..
之後見miki冇野做..就叫佢幫我做緊d功課..
好彩5駛留堂炸..如果5係琴晚做甘耐功課做咩喎!!
第1堂就影班相..唉!5方影得好..不過1定比舊年個張好睇..xD..
2堂科學堂,,悶死左..*
小息後就2堂家政..還可以la..不過遲D就...唉..
lunch就去左小玲屋企食..
最尾個堂去左搵社工傾計..傾左好耐..但我係甘講野..
結果佢話我好似開左個水喉甘..冇法啦..我1講野就收唔到聲..太鐘意講野喇..
同佢傾完計都幾開心GA..
全世界或許都被你的偽裝..虛假..所騙!而你也因此得到了掌聲..
但最後你只換得的只會是悲痛和淚水,因為你欺騙了在玻璃窗前的人.. |