嗯!今日9點幾就起左身lu∼*
好早ar!!跟住開msn時景然見到yee有on..赫親添..
之後12點幾就同yee去左食lunch..然後出左apm..]]
行左陣就番左全灣影貼紙相..因為yee話佢長頭髮都未影過貼紙相...
但影得都5靚既..唉!
跟住就陪佢去make負离子..
但又5想甘早番屋企..所以on居居甘坐左係個度差唔多成3個鐘等佢..
到左7點幾,,終於make好喇..幾靚丫!!5錯!!!
番到屋企都8點幾lu...
然後飯都5食..就開始make個頭..!好心急ar!!
make左陣就同ar哥傾電話..
1邊傾..1邊make..搞到make得好7...唉!!要專心d..
傾左陣..ar哥就同d fd落左街..然後就繼續好努力地make個頭..]]
但make到10點時..覺得好肚餓..終於忍5住,,去左食飯...
食完後又繼續make..但但但...搞到依家都未搞好..不過都make得7788..
但怕會5記得打日記...所以打完日記先繼續make..
好過分ar!!成日都話唔得閒!!! |