今日miki請我食早餐ar..xD"
唉...miss siu番左黎喇,,慘..]]
第3堂去左hall聽講座..什麼衛生講座..都混吉既..
講埋d廢話...悶死人..*
lunch就去左小玲屋企食..食完就番左學校..
睇野..哈哈!之後見到rico係到行來行去..白白痴痴甘..
然後lunch完左就落左sick room訓..
訓左2堂/..然後去左2a個班房做專題5知咩..
個仆街帶我地..,乞人憎..超串咀喎!
跟住聽佢講左2堂廢話就放學lu..然後坐地鐵出全灣..
係地鐵同miki say bye時..有條友以為我hi緊佢..
都on9..個時搞到我好無奈..
出到全灣就去搵ar win..然後6點幾就番左屋企lu.,
唉唉..原來係自己搞錯左..1直都只係個誤會..失望!
|