今日好早就起左身lu..
坐地鐵出青衣..點知坐地鐵個時..掛住睇份報紙,,
過左一個站先識落車..搞到遲左..哼!
跟住去買左包糖同1包餅..就番左運動場lu,,
去到運動場..坐左係角位..同ar喬..敏傾計..吹下水甘..xD"
今日比琴日早放左lunch呀..呵呵..
不過ar喬同敏都話留係運動場食..搞到我都5想出去..
咪叫埋miki陪我囉,..
但我又好肚餓..諗住叫woody比半盒飯我..佢又5肯..激死..*
既然係甘..餓死算..跟住成個lunch都冇食過野..
太太太肚餓喇..餓到冇晒力..人地比賽時係看台訓左陣覺..
過左陣..見到有成10個未接來電..
咪打番比佢囉..傾左陣電話..但後尾閉幕禮..
所以cut左線..
真係好la..個陸運會終於完喇.,*
不過red house真係...唉!頒獎時..1個獎杯都冇..
無疑地..梗係包尾la!
|