你明白被人拒絕既感覺難受..我都只不去你生日會..
你呢?每當我最唔開心既時候..你係邊呀..
唔係話唔想傾..就cut埋我線..解釋牙??
解釋就xx曦都最重過我囉!
你個心係當我最好既朋友..但係行為上話比我知唔係囉!
次次都係甘..次次搵你就話唔想傾!
最好朋友就唔會為左自己唔想傾而唔理好朋友既唔開心啦..
你唔開心搵我..我就一定要係到..
到我唔開心搵你..你又做緊咩呀??
就算你有咩解釋..你又可以點解釋下面呢句野...
好朋友係一個不論任何時間..任何地點..只要朋友唔開心..
都可以放棄任何事第一時間去安慰佢..
自問我一定做得到囉!我係一個咩人..你好清楚...
你呢..好朋友就可以擺埋一邊..等到你有心情..得閒時..先拎番出黎牙?
若果果個係你..你次次唔開心搵我..我一係唔想傾..一係就同緊bf or男仔傾..
你耐左..都唔會再搵我啦!係咪呀..?
最後我想講..唔係因為一次既事,,就算比你解釋..講聲對唔住..又點..
到左下次..咪又係發生d同樣既事..
|