今日好早就起左身lu..5想訓掛,,,
同miki食完早餐就番左學校..係早會讀名時居然會有我個名..
咩事!!明明簽晒名加ma..
之後2堂英文堂..超5鐘意..要我星期1留堂,,.正仆街!
math果堂個ar sir今日惡左好多ar!悶死人la..
之後lunch miki同佢媽子食..甘岩尻哥話請食pizza..話咩慶祝中秋喎!
咪跟佢地去囉!番到黎都差5多打鐘lu..之後上epa時..
5小心界親我隔離果個..不過只係皮外傷姐..xD..
放學果陣..甘岩撞到miss陸..比佢見到冇束髮..就話咩5扣分都得..
但要寫篇250字既不束髮的壞處..星期1交比佢..
sh!t..點解要我寫埋d甘既野..家陣佢乜事!!要我寫束髮既懷處就得..
都5知有冇搞錯,,寧願佢扣分好過..!
夜晚食完飯就過左青衣搵miki..仲有佢家姐..ar俊..
過左陣潘兄..簡文..koey..雞屎..燕姐..ar星仲有好多好多黎左一齊玩!!
原來潘兄真係釘左耳哦..呵呵!係海旁到撞見好多人..
有pakki..奶bo..小強..yoyo..xxy(唔識打佢個名..)總知係見到好多兆民人..
不過見到佢..真係開心死..!!想日日都見到佢呀!!!
今日中秋節ar..中秋節快樂!!
仲有祝yee生日快樂!!
|