今日遲左起身..結果要媽子等左我差唔多半個鐘..sorry ar..
跟住同媽子去食早餐..1邊食..1邊做功課..番到學校遲左成半個鐘..真係唔好意思..
上到課室1陣都冇..我同媽子就比兩個訓導上黎叫左落去..
跟住我同媽子比兩個訓導分開左..跟住梁sir問我知唔知叫我落去做咩..
我以為係因為今日遲到..唉!我太天真喇..
原來係因為上個星期5既事..跟住佢問我有咩要講..我就照直答佢..兼認左係我做..
但佢冇屌..只係係甘係到講道理..講呢件事後果既嚴重性..
仲問驚唔驚..我就答佢唔驚..結果就比佢屌左兩句..!
後尾佢問左兩個問題..然後講左1大堆野..結果我忍唔住喊左出黎..
佢愈講我就愈內疚..個時成個人單晒..喊到眼都腫腫地甘..真係好內疚囉!!!
但佢講得好岩!!所以我1直都好留心甘聽佢講野..
之後比小柄屌左幾句..個時比佢赫親..跟住d訓導又係甘話報警..係到得個講..
最後佢地叫我同媽子既老豆老媽上黎..媽子個老媽好快就上左黎lu..哇!佢1到黎就係甘屌..
個時屌得幾大聲呀!!好似驚冇人知甘..都on9..
跟住梁sir&訓導同我傾左成2個鐘,..媽子&佢老媽比兩個訓導叫左唔知去邊傾..
跟住係差唔多lunch時..佢地就放左我地..但我5想食飯..
所以叫媽子陪左我去煲煙..(sor..今日去左煲煙..但我真係好唔開心..希望你會體諒我..)
然後就番左學校..個時我又頭痛..又肚痛..so..叫左媽子陪我去sick room訓..
點知一陣都冇..miss siu就黎左話1係番屋企..1係上番去上堂..
甘我話番屋企啦..但d訓導又話唔比..妖..都唔知佢地想點.,.煩住晒..
跟住訓差唔多放學時..媽子落黎拎野..個時我見都差唔多放學..所以同左佢1齊上去..
好快就放學lu..我就去左搵小柄問佢走得未..小柄話我老豆唔得閒..黎唔到..
跟住同我傾左陣..就叫我番屋企..
冇需要同你地交代..關你地乜撚野事..又唔係你地唔見野..係到講講講..個個假到死...
唉!!好唔開心..好內疚..對唔住呀!!!老豆.. |