a33yan66

暱稱: °× aR* Yan\'*
性別: 女
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 
 
RSS Feed
2006 年 9 月 19 日  星期二   晴天

 勇敢..

今日早會時..我同媽子比小柄拉左出黎..

原來係同我地講叫我地等陣上去同全班say sor..

Sh!t..tell me why??媽子真聰明..1早估到小柄既目的..

跟住比埋張大過信我..叫比老豆簽..仆得街..

然後miss siu陪我地上去班房..個時miss陸同小柄已經班房講緊野..

所以我同媽子仲未入得去..miss siu就問唸住等陣邊個講先..

我好勇甘答我先!!不過其實都唔係好驚既,,不過唔知點講姐!

然後入到去..個個靜晒甘望住我..

我咪同全班say左個sor..講番件事係點..話係呀xxx叫我甘做既..同埋話唔會有下次..

唉~*無奈..始終都唔明關佢地乜事..點解要同佢say sor!

然後到左食lunch時..我地上小玲屋企食..小玲同koey就上左去先..

我同媽子就去買野食上去..但去到小玲樓下時景然見到方浩然係到..

我同媽子知佢唔敢上黎..所以就話我地同佢一齊上..點知去到小玲屋企..佢唔比佢入去..

番到學校..見到佢心情超差,..後尾仲喊左出黎..唉!真係慘..

不過我仲慘..唉!最可怕..最唔想面對..既事即將來臨..驚驚!!冇呢份勇氣ar!!

震人好好玩呀!!哈哈!!笑死我..不過覺得自己好無聊..

刊登時間︰2006-09-19 06:27 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 9 月 18 日  星期一   晴天

 內疚!

今日遲左起身..結果要媽子等左我差唔多半個鐘..sorry ar..

跟住同媽子去食早餐..1邊食..1邊做功課..番到學校遲左成半個鐘..真係唔好意思..

上到課室1陣都冇..我同媽子就比兩個訓導上黎叫左落去..

跟住我同媽子比兩個訓導分開左..跟住梁sir問我知唔知叫我落去做咩..

我以為係因為今日遲到..唉!我太天真喇..

原來係因為上個星期5既事..跟住佢問我有咩要講..我就照直答佢..兼認左係我做..

但佢冇屌..只係係甘係到講道理..講呢件事後果既嚴重性..

仲問驚唔驚..我就答佢唔驚..結果就比佢屌左兩句..!

後尾佢問左兩個問題..然後講左1大堆野..結果我忍唔住喊左出黎..

佢愈講我就愈內疚..個時成個人單晒..喊到眼都腫腫地甘..真係好內疚囉!!!

但佢講得好岩!!所以我1直都好留心甘聽佢講野..

之後比小柄屌左幾句..個時比佢赫親..跟住d訓導又係甘話報警..係到得個講..

最後佢地叫我同媽子既老豆老媽上黎..媽子個老媽好快就上左黎lu..哇!佢1到黎就係甘屌..

個時屌得幾大聲呀!!好似驚冇人知甘..都on9..

跟住梁sir&訓導同我傾左成2個鐘,..媽子&佢老媽比兩個訓導叫左唔知去邊傾..

跟住係差唔多lunch時..佢地就放左我地..但我5想食飯..

所以叫媽子陪左我去煲煙..(sor..今日去左煲煙..但我真係好唔開心..希望你會體諒我..)

然後就番左學校..個時我又頭痛..又肚痛..so..叫左媽子陪我去sick room訓..

點知一陣都冇..miss siu就黎左話1係番屋企..1係上番去上堂..

甘我話番屋企啦..但d訓導又話唔比..妖..都唔知佢地想點.,.煩住晒..

跟住訓差唔多放學時..媽子落黎拎野..個時我見都差唔多放學..所以同左佢1齊上去..

好快就放學lu..我就去左搵小柄問佢走得未..小柄話我老豆唔得閒..黎唔到..

跟住同我傾左陣..就叫我番屋企..

冇需要同你地交代..關你地乜撚野事..又唔係你地唔見野..係到講講講..個個假到死...

唉!!好唔開心..好內疚..對唔住呀!!!老豆..

刊登時間︰2006-09-18 05:27 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]