今日上PE堂..不過我件PE衫...唉!唔好提..
跟住MISS又5比穿外套上堂..搞到樣樣衰衰甘..好彩冇咩人見到炸..
點知今堂教跳高..仆街..佢點教我都5識..失敗,失敗,失敗!!
跟住lunch時同方浩然&媽子食飯...
我地好快就食完lu..因為我地3個都食5晒..之後番左學校..
中史堂測地圖..仆街!差1分先合格..點解甘黑仔ga..!!!又要補默..唉!
跟住數學堂時我好快就汁好個書包..等放學...點知miss要我拎番d野出黎..搞錯!!過分ar...
放學後就番左屋企..5係好舒服..頭痛..痛左兩日喇..
番到屋企開電腦..*
5知點解呢幾日都好5開心..其中係因為個件事仲未解決..
不過今日我1定會解決左佢..唔會再逃避..受夠!!仲有..唉!都5知點講..1句講晒..煩!
冇左個種感覺..不再吸引..]]
|