今日又賴床喇..唉!好5想起身番學ar..
琴晚都已經好早訓ga啦..依然係甘..搞錯!!好眼訓..
同miki去m記食早餐..1邊食..1邊做功課..琴日1樣功課都冇做過..
點知...係我好專心抄緊功課時..發現坐我隔離既..景然係個miss..
不過繼續做..做做下..佢終於問我係到做緊咩..咪答佢係功課囉..
結果比佢屌左幾句..仆街!第1堂就上中史..悶到係到訓覺..
lunch同小玲佢地1齊..番到學校..岩岩好打鐘!就即刻努力做等陣交既功課..
今日同聽日4社選社長..每堂都得30分鐘..
加上red house聽日先選社長..所以好早就放學lu..呵呵!
坐車番屋企途中..係架車上面訓左..唉!我唸我真係好好好眼訓..*
|