| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 5 日 星期二  |
| 冇呀..悶!! |
今日同媽子食完早餐就番左學lu~*
上左一個數學堂後,,就上左兩堂科學堂....悶爆!!
個科學miss睇落去幾好人,但都幾嚴ga!
要上番堂聽書..好5慣ar..>3<好想訓覺!!!
好快又放學lu~
華女企左係學校門口等我地班某幾個人,,一齊去食飯!!
不過我同媽子未做晒功課,結果....
比miss siu罰放學做晒先準走..搞到我同媽子都去5到食飯!
番到屋企都2點lu∼
食完飯就開左部電腦等人on..
等左好耐都未見有on ar!!>3<
夜晚同xxx(本人也5知叫咩名)傾左陣msn..
但...我都唔明佢講緊咩..>3<
睇得我巧辛苦!!
本小姐現在也等候他中... ...
|
| 刊登時間︰2006-09-05 10:04 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 9 月 4 日 星期一  |
| 開心,開心,開心!!!!!! |
今日調位呀..}媽子坐我斜對面..呵呵~*
但前後左右D人就唔多滿意..
我地今日影學生相,,一定影得好7..>3<
不過...
最開心既係...我唔駛做30號,可以做31號!!
開心死我!!!!!!!!!!!!!
唔駛同媽子分開,,呵呵~*
放左學後就番左屋企唸住開電腦玩,,
點知景然上唔到網..]]
個香港寬頻都唔知有冇搞錯ga..一多人就用唔到....*
所以我去左訓覺..訓醒都已經5點幾lu!
然後開電腦玩,,,
其間.....佢add我ar!!!
邊個佢?唔知呢...我等左你好耐喇../
我巧巧巧掛住你ar..我以為你唔再add我喇!!!
我等你番黎ar~ 加油!! |
| 刊登時間︰2006-09-04 10:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| « | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | » | |