好失敗∼*琴晚唸住同yee一齊通消5訓,睇電視ma..
4點幾個時yee話唔想講野,所以我都冇講野,結果過左冇一陣我就訓左..-.-’
之后5幾就醒左..就起身開電腦,都唔知開黎做咩//人都唔多個..!
11點幾yee終於on左..等得你很苦!!
傾左陣icq,佢呀哥就5比佢用,,都唔知有冇搞錯~
結果今日成個下午都對住部電腦,又5知有咩做,悶爆..*所以我去左訓覺!!
鳳凰4重奏巧巧睇ar..*佢地好慘..嗚嗚....*
華女,,你冇再讀,以後都係學校見5到你...>3<禾在此祝你搵到份好工..加油哦!!!
嗚嗚..唔想番學ar..我咩功課都未做,好煩...
仲有,我好5想見到你 -xxy ,你好乞人憎,,屎忽鬼!
|