a33yan66

暱稱: °× aR* Yan\'*
性別: 女
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 
 
RSS Feed
2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天

 好煩..

今日10點幾起左身..然後開電腦玩天使之戀...

食完飯後,同yee出左深水寶買野..

買完野就番左葵芳,,陪佢買鞋!

點知係新都會行下行下,無啦啦比兩個唔知咩人拉住我地~

開頭我同yee都以為佢地係問路,,點知原來係基督徒..

仲要拉住我地,,係到係甘講耶穌..又唔比我地走喎!!

後尾又問我要電話,,msn..煩!!!!

我同yee都好唔耐煩,但又唔好意思走...

所以比佢地煩左成10幾分鐘...

好心佢地就收聲啦..講講講,,係到逼人聽!

我同yee買完鞋就番左屋企...

好憎D基督徒..*

 

刊登時間︰2006-09-03 08:57 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 9 月 3 日  星期日   晴天

 迪士[[尼_!

今日7點就起左身lu~因為同yee仲有佢媽子一齊去迪士尼!!!

然後我地10開始入到去玩,先去明日世界..

我同yee第一就梗係玩太空山啦..係成個樂園最好玩既一樣喎!!

點知佢驚到喊,赫親....*

然後去睇個625既5知咩,佢講D野好搞笑,好白痴..

後尾我地去玩個巴斯光年,開頭yee話同我賭,睇邊個多分!

但我話5同佢賭,佢又係到講講講...

仲話要佢媽同佢一架車,話驚佢媽5識玩喎!

點知...

我同佢媽都有萬幾分,佢?得6千幾分..正7頭!

呵呵∼*我同佢媽係甘笑佢..佢超臭!!

然後,我地仲係明日世界玩左d唔知咩〔唔記得左..〕

就去左食野..食完野就.....

走左去隔離個世界..睇個mickey音樂劇,超好睇ar!!!!!!

行下行下見到D迪士尼人物同D遊客影,所以我同yee又去影..

佢地巧得意..*

最後我地去個咩探撿世界..都冇野玩既∼

個時我同yee都好累,所以6點走左!!

我同yee都買左個銀包,令令../

番到葵芳,我去搵我老豆食飯..

我地出左黃埔個間嘉太賀[好似係甘叫..]

D三文魚同生豪超正!!!巧巧食ar...

今日巧開心ar..\呵呵~*

刊登時間︰2006-09-03 01:45 AM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]