唉!呢幾日部腦壞左..見唔到你地..真係唔好意思呀!!
最衰都係香港寬頻囉!屌佢..果日上唔到網..跟我我係甘開機關機!
後尾連機都開唔到!真係仆街!!
後尾仲病埋..受唔住打擊..但好不幸地..病果日係星期六..想番小日學都唔得!
唉..自從番番學之後..成日都唔舒服..又大病左兩次..都唔知搞咩/..
等我講番呢幾日做左咩先!
前日叫yee陪我去做負離子..都幾好睇丫!!
唔..上星期六同日都上左yee屋企睇碟..因為我病左..所以唔想周圍去..
之後睇果套唔知咩..都唔好睇既..另一套鬼域..ok啦..個結局好感人!睇到超想喊!
然後今日有個姨姨上黎我屋企試下幫我整部腦..整左好耐..
景然整到呀!!開心死!!不過..上唔到網/..唉!我以為我老豆冇交錢..
所以打去問..原來又唔係..後尾搞左陣..終於上到網..
哇哈哈!太好喇..可以上番網..可以同你傾msn..太好喇!!
你原諒左我!!超開心!!好多謝你..我愛你呀!!係永遠..xD
|