又懶床...*5通我真係訓5夠???
同MIKI食完早餐後就番左學校..做功課!好彩夠時間做炸...
今日冇數學堂AR..黎緊既1個禮拜都冇AR..本來係件好值得高興既事..
不過..原來有第2個代課老師黎上堂..SH!T..miss siu教好過..
lunch lu...尻哥話請我食我最愛既PIZZA呀..超開心..
but..miki話5去..甘我又點會自己一個去丫..唉!難得有人請..都冇得食..
人間1大慘事ar..結果本來有好好既pizza..變左食飯盒..唔制ar!
不過算la..我寧願同miki食飯盒..都5自己1個同佢地食..
番到學校..差5多打鐘lu∼*
之後果幾堂都係到睇書..差小小就睇晒喇..真係5底...
放學就去選社長..不幸既事發生喇...甘有2個候選社長..1男1女..
2個我都覺得麻麻地..咪投廢票囉..點知..甘就出事喇...
點票時..差5多1半人都投廢票..廢票做社長...xxDD..最後個男仔做社長..
諗住放學la..點知..個ar sir話今次係最多廢票既一次..
又話我地5認真..係到玩..最過分既係要投廢票d人去同佢道歉..成百幾個..xD..
屌佢..都on撚尻..痴乜撚野線ar..投廢票就要去道歉..你又冇話5撚準投廢票..
都冇做錯..點解要道歉ar..正仆街..
本來諗住黎緊有3日假..開開心心甘過..就係因為佢..搞到依家冇晒心情.. |