哈哈..買左今個月既popteen喇..終於有得睇lu..
同miki番學校食早餐..係f.2第1次炸..xD"
上完早會番班房後過左陣,..小柄無啦啦走入黎..
點知原來叫我去照肺..
收功課時..呀女班房問我交家政..
我話冇..佢景然話要我留堂..sh!t..5係琴日留咩???
點知佢同我講話琴日冇留..今日留,..
o左..即刻靜晒..個人仲變得好呆..勁5開心!
上math..d math係好易..不過5知點解做錯左好多..
2堂科學堂..悶死..//
小息就落左去搵小柄扣分,,1個缺點添..真係5好意思..xD"
之後上2堂家政..整圍裙..不過我冇帶..跟住miss曾話今日5駛留..
叫我聽日先留..但留堂時上黎家政室車番條圍裙..1聽到唔駛去留堂..
超開心..雖然係聽日留..但係係上家政室留喎!xD"
甘我冇野做..就算佢比野我地做..我都做得好快..又快又令..呵呵!
跟住佢比左塊布我..叫我做咩挑針..為左多謝佢..
我好努力甘做..雖然冇用..不過佢睇完之後..景然話我挑得好..仲5駛我留堂..
叫我番屋企做番條圍裙就得!即係聽日都5駛留!
1聽到佢甘講..開心死呀..xxDD"
雖然去5去留堂都冇咩所謂..但係5知點解佢話5駛留..真係超開心..
成個人開心晒!!呵呵~*
lunch去小玲屋企食飯..之後上上下epa時..個小柄走左入黎..赫鬼死/..
仲叫我汁埋書包..發生咩事??原來叫我去給番名..
比佢真係..赫鬼死人..成日無啦啦走入黎..*
同miki放學時..佢講左個好好笑既笑話我聽..笑死..
不過真係好開心..比平時心情超好..可能1黎清楚左自己想點..
2黎就係5駛留堂喇!!哇哈哈.. |