a33yan66

暱稱: °× aR* Yan\'*
性別: 女
MORE...

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

 

 
 
RSS Feed
2006 年 10 月 11 日  星期三   晴天

 我想我已開始想念你..

好想著校服ar..比人洗左,,搞到要著運動服,,哼哼哼!!

同miki番學校食早餐..

點解呢2日係學校食完早餐我同miki都會肚痛..?遲早出番去食..

上中文堂時/..超悶..5中意佢..哼!

跟住2堂pe..係甘比miss曾鬧我地傾計,..咩喎!

甘決定緊唱咩歌參加ma..

lunch去小玲屋企食..食左好似冇食甘..死啦!依家食野1日比1日小..

真係...煉仙咩..?

係班房時有個人入左黎..搵人跑社際..點知無啦啦比人屈左去跑..

仆得街..實lor爆,,

上CL時..ar sir串左..我都係第1次比佢串,,,

跟住上中史時悶到訓左..佢個仆街..聽日都要我補默..

5搵佢咪5搵囉..乜事姐依家..好彩唔係llunch去炸..如果5係實殺左佢..

好野!聽日陸運,..開心ar!!

刊登時間︰2006-10-11 05:04 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

 



2006 年 10 月 10 日  星期二   晴天

 心情好好呀"多謝你..雖然只係一件小事!

哈哈..買左今個月既popteen喇..終於有得睇lu..

同miki番學校食早餐..係f.2第1次炸..xD"

上完早會番班房後過左陣,..小柄無啦啦走入黎..

點知原來叫我去照肺..

收功課時..呀女班房問我交家政..

我話冇..佢景然話要我留堂..sh!t..5係琴日留咩???

點知佢同我講話琴日冇留..今日留,..

o左..即刻靜晒..個人仲變得好呆..勁5開心!

上math..d math係好易..不過5知點解做錯左好多..

2堂科學堂..悶死..//

小息就落左去搵小柄扣分,,1個缺點添..真係5好意思..xD"

之後上2堂家政..整圍裙..不過我冇帶..跟住miss曾話今日5駛留..

叫我聽日先留..但留堂時上黎家政室車番條圍裙..1聽到唔駛去留堂..

超開心..雖然係聽日留..但係係上家政室留喎!xD"

甘我冇野做..就算佢比野我地做..我都做得好快..又快又令..呵呵!

跟住佢比左塊布我..叫我做咩挑針..為左多謝佢..

我好努力甘做..雖然冇用..不過佢睇完之後..景然話我挑得好..仲5駛我留堂..

叫我番屋企做番條圍裙就得!即係聽日都5駛留!

1聽到佢甘講..開心死呀..xxDD"

雖然去5去留堂都冇咩所謂..但係5知點解佢話5駛留..真係超開心..

成個人開心晒!!呵呵~*

lunch去小玲屋企食飯..之後上上下epa時..個小柄走左入黎..赫鬼死/..

仲叫我汁埋書包..發生咩事??原來叫我去給番名..

比佢真係..赫鬼死人..成日無啦啦走入黎..*

同miki放學時..佢講左個好好笑既笑話我聽..笑死..

不過真係好開心..比平時心情超好..可能1黎清楚左自己想點..

2黎就係5駛留堂喇!!哇哈哈..

刊登時間︰2006-10-10 05:21 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]