嘩...原來我「荒廢」這個BLOG接近一整個月了..
是時候我應該要打打字,豐富豐富一下我的生活紀錄
(不過我總是覺得有點奇怪...
為什麼每次都是在我考試期間打BLOG呢?哈哈!!)
1/2/10 星期一
一整日我都不斷地看錶...看錶...看錶...及倒數
請相信我,我並非因為這天是LAST DAY而不斷為自己看錶及倒數
而是因為這天是「你」的回港日呀!!!
我由早上八時多開始不時望錶...唉,時間真難過呀!!!
(最重要的是,你竟然在2/2/10的凌晨才覆我...太離譜了
)
當然,我的LAST DAY LAST LUNCH也沒有留在學校食..
(儘管有人叫全班去練歌,而我走佬...)
我們四人行走了去大XX食..而且還要超級白痴地拍照
真是太無聊了...(我們)
不過好開心的是,竟然讓我遇上了這兩年最大的得著--兩位MISS!!
之後我就像個白痴這樣,走過去,拿著相機..厚著臉皮
呵呵..結果就是成功了!!
(而且MISS ANNE太可愛了...點都要搽D口紅先願意比我影...=] )


LAST DAY當然都拍了好多相,不過最特別的都是我(們)的酒渦相...
(主因係我冇酒渦MA...咁我米威逼我的朋友拍酒渦相LO)



(上面果張,HARRIET 要挑逗我WO......=P
下面左邊黃3的偉健伸哂舌...都5知做咩...
下面右邊紛紅3的CHRIS比人在面書話E然咁令仔WO...你話呢?)


在圖書館那兒就拍得最多相...



(呢張班房的)
同班O靚妹影相都幾開心...=]


呢次最中2的兩張相..

(我走了好多層先搵到佢的新聞嫁!!
)

<<HAPPY ENDING>>