第1日去camp..*
um..9點幾na..起左身..汁埋去camp d野..*..
玩左陣電腦..
食埋飯..12點幾..就去左搵婷婷..
搵完婷婷..就去左搵茵茵..3個一齊返..*..-\/="vvv
返到去..好多人..d人ge野都好大袋..真係想像吾到..-3-"
又要集合..跟住成班人都要係度聽黃主任講埋去camp要做ge野..*..講完就出發LU..
去到..要去左HALL先..聽完果度GE負責人講CAMP D野之後就去左房..
去到房..有陣臭味,,臭臭的,,*..嗚..
我地就放底野..又去左集隊..集完又解散..*..
玩玩玩..玩到6點..又集隊..去左canteen度dinner..哈哈..*
我同嬋嬋..茵茵一齊坐..hehe..我個位都好易見到 [佢] 嫁..*..
哈哈..*..>3<"
我地吾似食飯飯囉係..似玩野食多d..哈哈..because..果d野好難食哇..>/\<"
d碗呀果d又dirty喎..e..
咁食完就去左咩鬥智鬥力人比拼,,個名好白痴嫁..不過幾好玩..我..婷婷..次次都有出..敏敏就得一次冇出..茵茵就只係出左一次咋..*
我地玩玩玩..好激..最尾尾我班win左..拎到全埸總冠軍..哈哈..得一把死人間尺..cheep cheep的..哼..
不過都好開心..c班同我地差小小分..
佢地好吾服..-3-"..跟住返左房..洗白白..玩..傾計..搵人..訓LU..哈哈..
|