呼..
N年冇打日記la..
今日想打返之前果d ge..
但係咁耐..都吾記得lu..呵呵..
算la..
今日本來話同倫..茵..出去睇戲嫁..>/\<
不過我同茵都冇錢..so冇出到..
哇..成日留留長..點過呀..
悶到死哇..>口<
有咩做呀..
到左3點幾..頂唔到la..>/\<
放棄la..
我要出街呀..>口<
搵搵搵..
搵到la..@\/@
搵到嬋嬋同我出街街..呵呵..好開心呀..
吾悶la..
我地去買完野..之後去左7仔買野食..呵呵..
買完去左打千秋..一路打..一路傾計..好開心哇..
hehe..
打打下..冇la la落雨..激死我la..>/\<
哼..算..唔理佢..落住雨打千秋..好好玩哇..
好舒服..呵呵..
|