今日本來12點9就放學..
點知課室個鍾壞左喎..遲左成15分鐘..>/\<"
搞到1點先放學喎..
我1:30就要返返去學校跳拉丁舞..
咁我就好快咁返左屋企..
返到屋企果時就係1點2..
我一返到去就有飯食..
咁我就好快咁食..食完就答3..好快呀..一個字咋..>/\<"
老C叫我1:30要返到去..我返到去就1點5,,
哇..
談老C真係衰..
佢遲成30分鍾..
佢仲叫我地唔好遲到..佢都遲到啦..>/\<"
跳舞..跳左2個鍾..
冇停過..>3<"
好支力呀..>/\<
我一返到屋就睇漫畫..睇左一陣就玩電腦..
玩左一陣比左亞哥玩..
我冇玩電腦果時..係度諗緊班主任叫我排GE舞..
諗諗下..訓左..我訓果時就係6點30..
8點幾都未訓醒..就比亞媽叫醒左食飯..
唉..真係慘..
今日好支力呀..>口<" |