2006 年 1 月 19 日  星期四   晴天


同媽媽去MK 分類: 未分類

今日放左學..我食完飯..
就同媽媽去左MK..
媽媽去mk就係搵姑媽..
我地搵完姑媽..就去左m中..
我買左d件"嬲"同煉一條褲..
件"嬲"我好中意..
係紅黑色嫁..>v<
令爆..
wakaka..
條褲就係牛仔褲..
冇咩特別..>口<
呢幾日都成日去mk..wakaka..
好開心呀..
買左好多野過新年..hehe..

2006 年 1 月 18 日  星期三   晴天


跳拉丁舞..好支力..>/\<" 分類: 未分類

今日本來12點9就放學..
點知課室個鍾壞左喎..遲左成15分鐘..>/\<"
搞到1點先放學喎..
我1:30就要返返去學校跳拉丁舞..
咁我就好快咁返左屋企..
返到屋企果時就係1點2..
我一返到去就有飯食..
咁我就好快咁食..食完就答3..好快呀..一個字咋..>/\<"
老C叫我1:30要返到去..我返到去就1點5,,
哇..
談老C真係衰..
佢遲成30分鍾..
佢仲叫我地唔好遲到..佢都遲到啦..>/\<"
跳舞..跳左2個鍾..
冇停過..>3<"
好支力呀..>/\<
我一返到屋就睇漫畫..睇左一陣就玩電腦..
玩左一陣比左亞哥玩..
我冇玩電腦果時..係度諗緊班主任叫我排GE舞..
諗諗下..訓左..我訓果時就係6點30..
8點幾都未訓醒..就比亞媽叫醒左食飯..
唉..真係慘..
今日好支力呀..>口<"



aryanhiroto
暱稱: ♣*小 蕩 娃..◆ ◇*
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
電頭...
為何..........
又係100問..XDDDD"
2007-03-27
睇戲..
文章分類
全部 (45)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 45
留言總數: 5
今日人氣: 37
累積人氣: 1801
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed