放學開學長聚會..有得玩..有得食..-\/="v
hehe..好開心..我6點去左婷婷屋企..佢食緊飯..好早呀..
佢跟左我返屋企..
我8點食飯..
佢睇漫畫尼睇住我食..哈哈..佢亞妹都係..-\/="v
我有得食...佢地冇..哈哈..
我食完飯..拎左錢..
就一齊去食糖水..
去刑一個客人都冇..hehe..
中意坐邊就坐邊..^^
我地都係食刨冰..^^
食食下..
見到亞瑤..好黑仔..-3-”
我地係度玩..
亞瑤佢又冇la la叫我地個名..痴痴地的..哈哈
食完去左青輝..哈哈..
好玩呀今日..>\/<"v |