ha..今日係最後一日考屎..>[]<"vvvvv
好開心哇..XDDD"
咁我就同茵茵..呀張出左尼..
諗住搵埋婷婷嫁..
不過佢吾出哇..
咁就出左去玩..買野食..打千秋
我地行去打千秋果時..見到婷婷..
佢又話吾出尼..點知又同朱lingx2..張敏思出左尼..-3-"
去到打千秋果度..又見到盪xx佢地..-3-""
咁我地就走左..過左都幾耐下..我地就返去打千果度..冇位..要等..不過都等到..哈..*
一邊打..一邊傾傾..哈..*
今日要考試..
又係婷婷ge生日..^^
我地放左學..食左野..就一齊去沙 田..行街..買野..睇野..
我約左奈嘉..
我同佢買左套punk..都幾令..hehe..
跟住又同婷婷去左買雪糕食..>[]<"vvv
我地又去左沙田中央公園行..
哈..
都幾好玩..又傾下計計咁..>[]<"vvvv